لزوم احداث بوستان و گسترش فضای سبز در مشهد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از نکات مهم مدنظر شورای ششم، پیش‌بینی و در نظر گرفتن پیوست فرهنگی و اجتماعی برای فضاهای این چنینی است؛ نکته مهمی که مصداق بارز و عینی آن را در بوستان «معراج‌الشهداء» شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فضاهای سبز و بوستان‌ها در بهبود شرایط زیست محیطی به عنوان ریه‌های تنفسی محیط‌های شهری و همچنین کاربری این فضاها در ایجاد نشاط روحی و گذران اوقات فراغت، بسیار مؤثر است. در این راستا معاونت خدمات شهری و شهرداری منطقه دو مشهد مقدس اقداماتی برای رفاه شهروندان انجام داده است.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در این خصوص اظهار کرد: این بوستان اقدام ارزشمندی بوده که به همت معاونت خدمات شهری و شهرداری منطقه دو شهرداری مشهد شکل گرفته و هدیه‌ای برای ساکنان این محله و خیابان‌های اطراف است.

وی با بیان اینکه این پارک و فضای سبز عمومی با پیوست مباحث معرفتی و معنوی خواهد بود، گفت: یکی از نکات مهم مدنظر شورای ششم، پیش‌بینی و در نظر گرفتن پیوست فرهنگی و اجتماعی برای فضاهای این چنینی است؛ نکته مهمی که مصداق بارز و عینی آن را در بوستان «معراج‌الشهداء» شاهد هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: این پارک در کنار ایجاد شور و نشاط و بهجت ظاهری، مقارن و مجاور با مسجدی است که باعث خیر و برکت و معنویت می‌شود؛ از سوی دیگر مدرسه علمیه‌ای در جوار آن ایجاد شده که وجود اهل علم در این منطقه موجب رشد و تعالی اخلاق و معنویت و مباحث دینی ساکنان می‌شود.

کد خبر 562760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.