راه‌اندازی هتل شهرداری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

شهردار خرم‌آباد گفت: بازسازی سینما تابستانی پارک شریعتی و آبشار مصنوعی این پارک در آستانه نوروز انجام شده و هتل شهرداری نیز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، آماده است.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه هتل شهرداری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده است، اظهار کرد: خط‌کشی معابر به منظور استقبال شایسته از میهمانان نوروزی از دو شب قبل به صورت امانی آغاز و تعمیر و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام شده است.

وی از بازسازی سینما تابستانی پارک شریعتی خبر داد و افزود: آبشار مصنوعی این پارک پس از هشت سال تعمیر و راه‌اندازی شده و پتو و هیتر جهت مواقع اضطراری آماده است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر ریخته شده و دو اکیپ دیگر در حال روکش آسفالت سطح شهر هستند، تصریح کرد: ۴۰ کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول انجام شد، اما هر قدر آسفالت و رنگ‌آمیزی انجام می‌شود، به هیچ وجه نمود پیدا نمی‌کند؛ زیرا چند سالی است که به بهانه سیل و کرونا شهر رها و کاری انجام نشده است.

فتوحی تاکید کرد: در حال حاضر هر قدر فعالیت می‌کنیم، کوچک‌ترین تغییری در وضعیت شهر ایجاد نمی‌شود؛ بنابراین نیازمند عزم جهادی برای پیشبرد امور هستیم.

کد خبر 562738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.