جمع‌آوری ۱۱۲ چادر مسافرتی در شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، با بیان اینکه در سه روز گذشته ۳۸۷مورد اقدامات مختلف همچون ساماندهی متکدیان و جمع‌آوری چادر مسافرتی انجام شده است، گفت: در این مدت ۱۱۲چادر مسافرتی توسط ماموران گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اصفهان (کمیته قضائی و انتظامی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان)، اظهار کرد: در سه روز گذشته ۱۱۲ مورد جمع‌آوری چادر مسافرتی در سطح شهر اصفهان انجام شده است.

وی ادامه داد: در سه روز گذشته ساماندهی و هدایت پنج متکدی انجام شد و ۱۵ دست‌فروش نیز توسط مأموران اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری ساماندهی شدند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه هیچ موردی تحت عنوان جمع‌آوری بازاریاب اسکان غیرمجاز در سه روز گذشته وجود نداشته است، خاطر نشان کرد: در این مدت چهار مورد تذکر به بازاریاب اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) نیز ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه در سه روز گذشته ۲۵۱ مورد راهنمایی خودرو مسافران طبق ضوابط انجام شده است، افزود: در این مدت ۳۸۷ مورد اقدامات مختلف همچون ساماندهی متکدیان و جمع‌آوری چادر مسافرتی انجام شده است.

کد خبر 562700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.