پیشنهاد خیره‌کننده نیوکاسل برای نیمار در راه است!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _شنبه بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۰_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* طبق گزارشی در اسپانیا، نیوکاسل می‌تواند در تابستان برای جذب نیمار فوق‌ستاره برزیلی که ظاهراً در پاری سن ژرمن ناراضی است، پیشنهادی خیره کننده ارائه دهد.

* فرد معترضی که در جریان بازی اورتون با نیوکاسل، خود را به تیرک دروازه بست، می‌گوید که در زندان به عنوان یک قهرمان مورد استقبال قرار گرفته و در انجام دوباره آن حرکت، تردیدی نخواهد داشت.

* گفته می‌شود فایزا لاماری، مادر کیلیان امباپه، از رئال مادرید خواسته است که مبلغ ۱۲۵ میلیون پوندی را برای خرید پسرش بپردازد تا او را از پاری سن ژرمن دور کند.

دیلی اکسپرس:

* لیورپول قصد دارد از مشکلات مالی چلسی با حرکت به سمت یکی از اهداف اصلی باشگاه لندنی برای نقل و انتقالات؛ هافبک موناکو، اورلین شوامنی استفاده کند، هرچند که بارسلونا و رئال مادرید هم شدیداً این هافبک فرانسوی را زیر نظر دارند.

دیلی میرر:

* به سران تیم فوتبال آرسنال گفته شده است که اگر بخواهند داروین نونز، مهاجم بنفیکا را در تابستان به خدمت بگیرد، باید ۶۷ میلیون پوند بپردازند.

پیشنهاد خیره کننده نیوکاسل برای نیمار در راه است!

دیلی تلگراف:

* رودری قرار است قرارداد جدیدی با من سیتی امضا کند. منچسترسیتی قصد دارد به هافبک خود پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد اما در تابستان برای یک هافبک میانی دیگر به عنوان جانشین بلندمدت فرناندینیو در بازار فعال خواهد بود

* تاد بوهلی مطمئن است که پیشنهاد کنسرسیوم او برای تصاحب چلسی، می‌تواند به موقع برای بازی بعدی این باشگاه در لیگ برتر مقابل برنتفورد در دوم آوریل تکمیل شود.

* کریستیانو رونالدو حتی بدون حضور شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده، در منچستریونایتد خواهد ماند و امیدوار است انتصاب یک سرمربی دائمی باعث جهش در ثروت و عملکرد این باشگاه شود.

* تیم فوتبال برنتفورد پس از از دست دادن وندرسون در ژانویه که تصمیم گرفت به موناکو بپیوندد، در تابستان به دنبال خرید مدافع راست خواهد بود.

دیلی میل:

* پس از مصدومیت ترنت الکساندر آرنولد از ناحیه همسترینگ و تردیدها در مورد حضور ریس جیمز، حالا ظاهراً قرار است تاریک میچل، مدافع کریستال پالاس، برای اولین بار به تیم ملی انگلیس دعوت شود.

دیوان دائمی داوری (PCA)، رابین اسمیت رئیس سابق باشگاه یورکشایر را متهم کرده است که آینده این شهرستان را به خطر می‌اندازد و تلاش‌های "وحشتناک" او برای جلوگیری از اصلاحات حاکمیتی پیشنهادی ECB در باشگاه را محکوم کرده است.

پیشنهاد خیره کننده نیوکاسل برای نیمار در راه است!

سان:

* متی کش، مدافع استون ویلا به عنوان یک هدف احتمالی ۴۰ میلیون پوندی برای اتلتیکو مادرید، قهرمان فعلی اسپانیا در بازار نقل و انتقالات ظاهر شده است.

* سران تیم فوتبال بارسلونا در هر معامله‌ای که ممفیس دیپای را به لیگ برتر بازگرداند، سرخیو رگیلون را از تاتنهام می‌خواهند.

* برناردو سیلوا هافبک تیم فوتبال منچستر سیتی اعتراف کرد که تمایلش برای بازگشت به بنفیکا ممکن است باعث جدایی او از آبی آسمانی‌ها در چند سال آینده شود.

* ری پارلور می‌گوید که آرسنال باید روی ایوان تونی، مهاجم برنتفورد به عنوان جایگزین طولانی مدت پیر امریک اوبامیانگ، قمار کند.

* دنی آلوز مدافع راست پا به سن گذاشته تیم فوتبال بارسلونا گفته است دوست نزدیک او، لیونل مسی در پاری سن ژرمن گم شده و خوشحال نیست و در ساختار باشگاه نمی گنجد.

تایمز:

* سوابق شرکت‌ها نشان می‌دهد که سه تن از نزدیک‌ترین دستیاران رومن آبراموویچ، شرکت مدیریت مستقر در لندن را که به زندگی شخصی و سفرهای او رسیدگی می‌کرد، در روزی که روسیه به اوکراین حمله کرد، ترک کرده‌اند.

کد خبر 562688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.