حمل‌ بدون مجوز بار در اصفهان ممنوع است؟

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ایام نوروز دو اکیپ گشت نظارت و بازرسی این سازمان برای نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل بار در ایام نوروز مشغول فعالیت هستند، گفت: تردد خودروهای حامل بار و کالا بدون دریافت مجوز ممنوع است و اعمال قانون خواهد شد.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به لزوم تداوم نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل بار در ایام نوروز در شهر اصفهان، دو اکیپ گشت نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان در این ایام مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص تردد در ایام نوروز و تغییر الگوی حرکتی ترافیک در معابر شهری، به رانندگان خودروهای سنگین همچون کامیون حامل بار و کالا توصیه می‌شود، بدون دریافت مجوز در سطح معابر شهر اصفهان تردد و گشت‌زنی نداشته باشند، زیرا در غیر این صورت مشمول اعمال قانون خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت مراکز معاینه فنی شهر اصفهان در نوروز خاطر نشان کرد: دو مرکز معاینه فنی جی و ارغوانیه در ایام نوروز (به غیر از یکم و سیزدهم فروردین‌ماه) ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و سایر مراکز در هفته دوم نوروز ساعت ۸ تا ۱۴:۲۰ فعال است.

وی با اشاره به حجم پایین مراجعات به مراکز معاینه فنی در ایام نوروز و همچنین پیش‌بینی ازدحام و شلوغی مراکز در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱، افزود: از شهروندان درخواست داریم از فرصت مهیا شده جهت مراجعه به مراکز معاینه فنی استفاده کنند تا در حداقل زمان ممکن خدمات مورد نظر به آنها ارائه شود.

عبدالهی اضافه کرد: آدرس اینترنتی FANI.HAMLEBAR.COM جهت دریافت نوبت برخط و مراجعه با کمترین زمان انتظار به مراکز معاینه فنی نزدیک به محل سکونت در دسترس شهروندان قرار دارد.

کد خبر 562678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.