پل بلوار طبرسی به رسالت در مشهد افتتاح شد

شهردار مشهد با اشاره به افتتاح بلوار طبرسی به رسالت، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی‌ این دوره مدیریت شهری، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سیدعبدالله ارجائی» در مراسم افتتاح پل بلوار طبرسی به رسالت، اظهار کرد: وقتی مدیریت شهری پروژه نیمه‌تمام دارد، یعنی مردم چشم‌انتظار بهره‌برداری هستند و از مدیریت شهری انتظار دارند؛ بنابراین هرچه این مسئله بیشتر زمان ببرد، از حلاوت بهره‌برداری آن کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اتمام پروژه‌های شهر، همکاران فنی و اجرایی درگیر پروسه اجرا هستند، افزود: اتمام پروژه‌ها حائز اهمیت است؛ اگر پروژه تغذیه مالی نشود، کارگران دچار مشکل خواهند شد؛ بنابراین اصلی‌ترین دغدغه ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

شهردار مشهد ادامه داد: شهردار منطقه سه از پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه در آذرماه امسال خبر داد، اما در شهریورماه که مدیریت شهری جدید کار را تحویل گرفت، درصد پیشرفت آن به مراتب کمتر از این رقم بود و این پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه پل بلوار طبرسی به رسالت، هفتمین پروژه نیمه‌تمام عمرانی معاونت حمل‌ونقل و عمران است و در دوره جدید مدیریت شهری به بهره‌برداری می‌رسد؛ اظهار کرد: از شهریورماه امسال تاکنون، تقاطع غیرهمسطح مصلی، فاز ۲۵ هکتاری رود پارک، تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس، زیرگذر آزادی به جانباز و پل رسالت ۸۵ افتتاح شده است.

ارجائی، خاطرنشان کرد: پروژه جلوخان پایانه مسافربری را شهریورماه با ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتیم که با انجام کار جهادی آماده بهره‌برداری شد؛ اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، امسال با حجم زائر احتمال بروز مشکلات زیاد وجود داشت.

وی با بیان اینکه تا چند روز آینده ترافیک در پل شمال شرقی آزادگان برقرار خواهد شد، گفت: این اتفاق نشان‌دهنده پویایی‌و زنده بودن شهر است و نشان می‌دهد علی‌رغم وجود مشکلات، اقدامات اجرایی در حال انجام است.

شهردار مشهد با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه سه شهرداری، تصریح کرد: مبنای فعالیت‌ها در این منطقه، حل کارها به صورت زیربنایی، ریشه‌ای و به صورت عمیق با راه‌حل‌های منطقی و بلندمدت است؛ امیدواریم برای سال آینده، آغازگر پروژه‌ای باشیم که گره ترافیکی شمالی مشهد را به صورت اساسی و برای همیشه حل کند و افق آن برای ۵۰ سال آینده مشهدالرضا (ع) باشد.

کد خبر 562669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.