افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح اهواز در نیمه اول سال ۱۴۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تقاطع‌های غیرهمسطح شهید کجباف و شهید قربانی در نیمه اول سال ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اظهار کرد: تکمیل و افتتاح پروژه شهید قربانی (شهید چمران) بر اساس قرارداد و زمان‌بندی که مقرر شده بود، به دلایلی انجام نشد و تکمیل و به سرانجام رسیدن این پروژه، یکی از دغدغه‌های مردم اهواز است.

وی افزود: مشکلاتی در پروژه وجود داشت و مسائل حقوقی میان پیمانکار و شهرداری ایجاد شده بود؛ این مسائل با پیگیری‌های شهرداری و کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بر طرف شد و ادامه فعالیت پروژه آغاز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، انتظار داریم پروژه با سرعت بیشتری به سرانجام برسد و بتوانیم در شهریور سال ۱۴۰۱ پروژه شهید قربانی را افتتاح کنیم.

وی تاکید کرد: قرارگاه خاتم یکی از بزرگ‌ترین پیمانکاران کشور است، انتظار داریم مسائل مالی و موضوعاتی از این قبیل مانع فعالیت پروژه نشود و با برنامه‌ریزی دقیق شهرداری و پیمانکار به تعهدات خود عمل کنند و بر اساس زمان‌بندی اعلام شده تقاطع افتتاح شود.

محمودی در خصوص پروژه شهید کجباف (چهارشیر) اضافه کرد: این پروژه از اواخر دوره چهارم شورای اسلامی شهر آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد؛ امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده بر اساس وعده شهردار و پیمانکار در سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ شاهده بهره‌برداری از تقاطع "ال ۳۰۰" این پروژه باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به تکمیل شدن مبلغ پروژه برای تکمیل "ال ۴۰۰" باید یک قرارداد جدید توسط سازمان عمران شهرداری منعقد شود تا با تکمیل آن تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف نیز به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: با توجه به فعال شدن دو پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح اهواز امیدوارم هر دو پیمانکار به وعده‌های خود عمل کنند و با توجه به اهمیت این دو تقاطع انتظار داریم شهرداری تأمین منابع مالی این دو پروژه را در اولویت قرار دهد.

کد خبر 562668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.