استقبال از بهار در اهواز با نورپردازی‌های ویژه

مدیر منقطه هشت شهرداری اهواز گفت: در این منطقه با آذین‌بندی و نورپردازی بلوارها به استقبال بهار رفتیم.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح استقبال از بهار در سطح منطقه و در فازهای مختلف، از ابتدای اسفندماه آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ابتدا عملیات ضربتی لکه‌گیری آسفالت معابر با ظرفیت روزانه بیش از ۱۰ تن بدون وقفه آغاز شد و تا کنون نیز ادامه دارد، افزود: گل‌کاری معابر و زیباسازی فضاهای سبز، به‌طورهمزمان در دستور کار قرار گرفت که در این راستا، ایجاد فرش‌های زیبای گل در میادین، کاشت گل‌های رنگین و متنوع در بلورها و ایجاد دیوار گلی در بلوار سوانح سوختگی از جمله اقدامات ابتدایی پروژه استقبال از بهار در منطقه هشت بوده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز، ادامه داد: در فاز دوم استقبال از بهار، اجرای نورپردازی‌های نوین در دستور کار قرار گرفت؛ به گونه‌ای که ابتدا خیابان‌های منطقه به وسیله ریسه‌های هفت رنگ بلوطی آذین‌بندی شد و در حال حاضر نیز بلوارهای منطقه به وسیله ریسه‌های بلوطی سانلایت و ریسه شیلنگی آذین‌بندی شده است.

وی تاکید کرد: در شهرداری منطقه هشت، تلاش کردیم برای ایام نوروز بهترین شرایط را برای شهروندان ایجاد کنیم؛ به گونه‌ای که کمترین مشکل و بیشترین رضایت‌مندی را داشته باشند.

قنواتی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست و برنامه‌ریزی مدیریت شهری، سال آینده آغاز تحول در اهواز خواهد بود، در سطح منطقه هشت نیز شاهد تحول و تحرک بزرگی خواهیم بود.

کد خبر 562659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.