۲طلا و ۶برنز حاصل کار تیراندازان ایرانی

رقابت‌های تیراندازی با کمان کاپ آسیا در تایلند برای تیم ایران با دو مدال طلا و شش بزنز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های تیراندازی با کمان کاپ آسیا در تایلند به روز پایانی خود رسید و نمایندگان کشورمان در بخش‌های مختلف پس از حضور در دیدارهای رده‌بندی و فینال، برای ایران دو مدال طلا و چهار مدال برنز کسب کردند و به کار خود در این تورنمنت پایان دادند.

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام‌الدین کوثر در فینال مسابقات با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۵ مقابل مالزی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

محمدصالح پالیزبان در فینال مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۲۶ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام‌الدین کوثر، محمدصالح پالیزبان و حمزه نکویی در دیدار رده‌بندی مقابل بنگلادش با نتیجه ۲۳۲ بر ۲۲۶ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

تیم کامپوند زنان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا در دیدار رده‌بندی مقابل قزاقستان با نتیجه ۲۲۴ بر ۲۱۵ به پیروزی رسید و به مدال برنز رسید.

حسام‌الدین کوثر در دیدار رده‌بندی مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند پس از تساوی ۱۴۷-۱۴۷ در تیر طلایی موفق شد به برتری دست پیدا کند و صاحب مدال برنز شود.

گیسا بایبوردی در دیدار رده‌بندی مسابقات کامپوند زنان، مقابل کمانداری از تایلند با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید و مدال برنز را کسب کرد.

در پایان مسابقات کاپ آسیایی تایلند، تیم تیراندازی با کمان کشورمان که پیش از این دو مدال برنز کسب کرده بود، با عملکرد بسیار خوب و راضی‌کننده مجموعاً موفق به کسب دو مدال طلا و شش مدال برنز شد.

کد خبر 562646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.