افزایش ۶۱ درصدی ورود خودرو به گیلان در طرح نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان از افزایش خودروهای ورودی به گیلان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، فریبرز مرادی با بیان اینکه در روزهای گذشته ورود خودرو به گیلان با افزایش مواجه شده است، اظهار کرد: با توجه به کاهش نسبی شیوع کرونا در کشور در چند روز گذشته شاهد افزایش ورود خودرو با پلاک‌های غیربومی به گیلان بودیم.

وی با اشاره به ورود بیش از ۷۳ هزار خودرو به گیلان در دو روز گذشته، افزود: در دو روز گذشته ۷۳ هزار و ۵۳۵ وسیله نقلیه از مبادی ورودی وارد استان گیلان شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان بیشترین میزان ورودی خودرو به گیلان را در محور آزادراه رشت_قزوین معرفی و اظهار کرد: در چند روز گذشته همچنین ۴۷ هزار و ۶۴۰ وسیله نقلیه از استان گیلان خارج و ۳۷ هزار و ۶۷۷ وسیله نقلیه از محور رشت_قزوین و ۲۲ هزار و ۵۲۸ وسیله نقلیه از محور رامسر_چابکسر وارد استان گیلان شدند.

مرادی ادامه داد: بیشترین میزان خروجی از استان را نیز از طریق محور چابکسر_رامسر با تعداد ۱۸ هزار و ۹۰۲ وسیله نقلیه و بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بعد از ظهر بوده است.

وی از افزایش خودروهای ورودی به گیلان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: از بیست و پنجم الی بیست و ششم اسفند میزان خودروهای ورودی به گیلان با افزایش ۶۱ درصدی و میزان خودروهای خروجی از گیلان با افزایش ۳۵ درصدی به نسبت مشابه سال گذشته مواجه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه طرح نوروزی در این استان به بهترین نحو ممکن در حال انجام است، تصریح کرد: در طرح نوروزی ۱۳۱ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه به استان گیلان ورود و هزار و ۵۶۶ وسیله نقلیه از این استان خارج شدند.

منبع: فارس

کد خبر 562624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.