ضلع شمالی بلوار کیاتل فردیس افتتاح شد

شهردار فردیس از افتتاح بلوار کیاتل این شهر با اعتبار هفت میلیارد تومان خبر داد و گفت: توسعه معابر فردیس به طور جدی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا آژیر امروز جمعه_ بیست و هفتم اسفندماه_ در حاشیه افتتاح پروژه بلوار کیاتل در جمع خبرنگاران در خصوص این پروژه، اظهار کرد: پروژه کیاتل حد فاصل چهارراه اندیشه تا بلوار شهید سلیمانی (جاده ملارد) در ضلع شمالی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه سال‌ها رها شده بود، افزود: مدیریت شهری فردیس با صرف اعتبار هفت میلیارد تومان این پروژه را در دو ماه به نتیجه رساند.

شهردار فردیس ادامه داد: عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی آسفالت، ایمن‌سازی کانال و نصب علائم ترافیکی و کاشت فضای سبز از جمله اقداماتی بود که در این بلوار انجام شد.

وی با اشاره به کاشت بیش از یک هزار و ۵۰۰ گل و گیاه و درخت در حاشیه بلوار کیاتل، تصریح کرد: در ابتدای معبر دو تیر چراغ برق وجود دارد که به دلیل وجود تقاطع غیرهمسطح در مسیر، آن‌ها را فعلاً دست نخورده رها و به ایمن‌سازی معبر اکتفا کردیم.

آژیر با بیان اینکه بخشی از تملکات بخش غربی پروژه در دستور کار است و در سال آینده انجام می‌شود، گفت: کنار گذر شرقی بلوار کیاتل برای سال آینده پس از انجام تملکات، آماده استفاده شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای تقاطع غیرهمسطح از بلوار کیاتل به کشتارگاه در دستور کار است.

شهردار فردیس در خصوص زیرگذر سرحدآباد، گفت: تلاش کردیم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد اما در زمان اجرای طرح، به دلیل وجود معارض که رفع آن به دو هفته زمان نیاز داشت، تکمیل پروژه به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه شهدای اقتدار نیز حدود یک ماه پیش آغاز شده است، اظهار کرد: زیرسازی و آسفالت پروژه انجام شده است و پیاده‌رو فضای سبز و المان شهدای اقتدار نیز در حال انجام است و پروژه در نیمه دوم فروردین‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

آژیر با بیان اینکه بخشی از بلوار شهدای اقتدار پیش از انتزاع شهرداری فردیس از کرج انجام شده بود، خاطرنشان کرد: اختلاف پیمانکار و شهرداری کرج باعث نیمه کاره مانده پروژه شده بود که فصل مشترک آن تهیه شد و در حدود ۲۵ روز، شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بودیم.

وی اظهار کرد: بلوار شهدای اقتدار با سرعت مطلوب آسفالت‌ریزی شده است و مابقی آن نیز به سرعت انجام می‌شود.

شهردار فردیس با تاکید بر اینکه درصدد هستیم پروژه بلوار شهدای اقتدار را تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسانیم، تصریح کرد: عملیات اجرایی بلوار کشتارگاه نیز پس از ایمن‌سازی لوله‌های گاز و تملک کارخانه به نتیجه می‌رسد.

آژیر با بیان اینکه توسعه شبکه معابر با جدیت در دستور کار شهرداری است، تصریح کرد: سال آینده بسیاری از معضلات ترافیکی شهر فردیس رفع می‌شود.

کد خبر 562589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.