اعلام لیست تیم ملی برای بازی برابر کره جنوبی و لبنان

لیست تیم ملی برای دو بازی مقابل کره جنوبی و لبنان مشخص شد که در کمال تعجب، نام کنعانی زادگان نیز در میان افراد دعوت شده دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ۲۸ بازیکن را برای دیدار برابر تیم‌های ملی کره جنوبی و لبنان دعوت کرد.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سید حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، فرشاد فرجی، سید مجید حسینی، عارف غلامی، امید نورافکن، میلاد محمدی، کمال کامیابی نیا، مهدی مهدی پور، میلاد سرلک، سامان قدوس، احمد نورالله‌ی، امیرحسین حسین زاده، احسان حاج صفی، وحید امیری، مهدی ترابی، اللهیار صیادمنش، مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاریفرد، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی و صادق محرمی ٢٨ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت حضور در دو بازی باقیمانده از مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی هستند.

در این بین عزت اللهی و محرمی به دلیل دریافت دو کارت زرد دیدار چهارم فروردین برابر کره را از دست داده‌اند. با این وجود هر دو بازیکن در سفر به سئول حضور خواهند داشت.

نکته جالب توجه در خصوص لیست منتشر شده، حضور محمدحسین کنعانی زادگان است که براساس اعلام پیشین نهادهای انضباطی در فدراسیون فوتبال، به مدت دو بازی از همراهی تیم ملی محروم شده بود. با این حال اسکوچیچ تصمیم گرفته است که این بازیکن را به ترکیب تیم ملی برای دو بازی رسمی دعوت کند و احتمالاً کنعانی زادگان در دو بازی دوستانه آتی تیم ملی از حضور در ترکیب محروم باشد.

تیم ملی کشورمان با حضور ١٣ بازیکن حاضر در تهران، روز شنبه ٢٨ اسفند به سمت سئول حرکت می‌کند.

شاگردان اسکوچیچ چهارم فروردین در سئول به مصاف تیم میزبان خواهند رفت و نهم فروردین در آخرین مسابقه این مرحله در مشهد مقدس برابر لبنان قرار می‌گیرند.

کد خبر 562555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.