اگر دستاوردهای نظام را روایت نکنیم، دیگران آن‌ را وارونه روایت می‌کنند

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: دشمن پای در جنگی نامتقارن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشته و بر همین اساس مقام معظم رهبری فرمودند که امروز عرصه نبرد اراده‌ها و جنگ روایت‌ها است از این رو باید واقعیت‌های نظام و دستاورهای مختلف به دست آمده را روایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار علی مقواساز در جمع مسئولان و نخبگان شهرستان لنجان با بیان اینکه در شهرستان لنجان حرکت در مسیر بالندگی و انقلابی‌گری قابل مشاهده است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با بلندنظری فرمان تشکیل بسیج این نیروی الهی و مردمی را صادر کردند و امروز شاهد هستیم پایگاه‌های بسیج تمام قوای خود را به کار گرفته‌اند و در عرصه‌های مختلف جهادی، سازندگی، اقتصادی فعالیت می‌کند.

وی افزود: ورود پایگاه‌های بسیج به حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال، محرومیت‌زدایی، راه اندازی قرض‌الحسنه و ترویج سبک زندگی، شور و نشاط را در جامعه حاکم کرده و باید از این فرصت استثنایی استفاده کرد تا اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) خاطرنشان کرد: در طول یک سال و نیم اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف در سخنان خود بیش از دو هزار مرتبه کلماتی همچون جنگ اراده‌ها، صبوری و امید آفرینی را بیان کرده‌اند و باید از خود سوال کنیم چرا دیدبان انقلاب فرهنگی اصرار بر این موضوعات دارند.

سردار مقواساز ادامه داد: امروز شرایط ما همچون شرایط دوران امیرالمومنین است و دشمن به خوبی می‌داند با شایعه، نیرنگ، القای ناامیدی و دروغ نمی‌تواند به عوام‌فریبی بپردازد، از این رو افکار و اندیشه مردم را مورد هدف قرار داده‌اند تا دستاوردهای نظام را تحریف کرده و نا امیدی بر جامعه حاکم شود.

وی اضافه کرد: طی دهه‌های اخیر انقلاب اسلامی پیشرفت چشمگیری در حوزه‌های مختلف داشته است اما برخی افراد داخلی و دشمنان این دستاوردها را وارونه جلوه می‌کنند و چنانچه واقعیت‌ها را به درستی روایت نکنیم، دشمنان روایت دروغین خود را بر جامعه قالب خواهند کرد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی مقتدر اما مظلوم است، از این رو باید همراه و هم مسیر شویم تا به منویات ولی فقیه زمان خود جامه عمل پوشانده و خستگی‌ناپذیری، قوی بودن، با اراده بودن و هوشیار بودن را در میدان عمل به منصه ظهور برسانیم.

سردار مقواساز با بیان اینکه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل مشاهده است، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با قدرت در حال پیشروی است، به گونه‌ای که دستاوردها و پیشرفت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف به دست آورده‌ایم و این مسئله موجب شده جبهه حق در اوج قدرت و جبهه باطل در اوج ذلت و سرنگونی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: دشمن پای در جنگی نامتقارن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشته و بر همین اساس مقام معظم رهبری فرمودند امروز عرصه نبرد اراده‌ها و جنگ روایت‌ها است، از این رو باید واقعیت‌های نظام و دستاورهای مختلف به دست آمده را روایت کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) تاکید کرد: غفلت در این حوزه موجب شده برخی افراد دست به تحریف واقعیت‌ها دست زده و دفاع مقدس، نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای به دست آمده را تحریف کنند تا شاید با تکیه بر این توطئه ناامیدی را بر جامعه حاکم کنند.

سردار مقواساز با بیان اینکه مستکبران جهان دیگر فکر حمله نظامی به ایران را در سر نمی‌پرورانند، خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی جوانان و نخبگان کشور خوش درخشیدند و دستاوردهای مختلفی را برای کشور رقم زدند و به خوبی نشان دادند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بن‌بستی وجود ندارد و چنانچه ما در حوزه اقتصادی با مشکل مواجه شده‌ایم به دلیل آن است که به مردم خصوصاً جوانان میدان داده نشد.

وی افزود: در حوزه اقتصادی مسئولان امر از مکتب، سیره اهل بیت و قرآن بهره کافی نبردند و به سخنان ولی فقیه جامه عمل پوشانده نشد و این مسئله موجب شد کشور با مشکلات اقتصادی مواجه شود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اظهار کرد: مستکبران جهان با یکدیگر هم پیمان شده‌اند تا الگویی تحت عنوان نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهان معرفی شود، از این رو امروز نیازمند روحیه دفاع مقدس هستیم تا با بصیرت فتنه‌ها را خنثی کرده و شاهد صدور انقلاب به خارج از مرزهای ایران با سرعتی دوچندان باشیم.

سردار مقواساز با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال تطهیر چهره رژیم پهلوی است، افزود: رهبر معظم انقلاب حکم جهاد تبیین را صادر کردند، از این جهت باید هر اقدامی را می‌توانیم انجام دهیم و در این مسیر روایت دستاوردهای نظام را به درستی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بسیج قلبش برای مردم می‌تپد، گفت: طی سالیان گذشته مساجد به عنوان کانون‌های محوری و منشأ حرکات مردمی، نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند به گونه‌ای که در محلات مشکلات مختلف همچون معیشت، ازدواج و طلاق را رصد و در مسیر حل چالش‌ها حرکت می‌کنند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: خدمت‌رسانی، رفع معضلات و مشکلات محلات و توجه به ویژگی‌ها و فرصت‌های محلات در فعال‌سازی قرارگاه‌های محله‌محور نقش داشته و قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان لنجان در این حوزه خوش درخشیده است که این مسئله نویدبخش آینده‌ای درخشان است.

کد خبر 562497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.