۴۰۰ تاکسی در ۱۵ ایستگاه، خدمت‌رسان مسافران نوروزی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان، گفت: ۴۰۰دستگاه تاکسی ویژه در قالب ۱۵ ایستگاه در اماکن تاریخی و تفریحی، در زمینه حمل‌ونقل مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ناوگان تاکسیرانی برای خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ دستگاه تاکسی ویژه در قالب ۱۵ ایستگاه در اماکن تاریخی و تفریحی در امر حمل‌ونقل مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: این تاکسی‌ها با برچسب ویژه ستاد نوروزی ۱۴۰۱ فعالیت دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در داخل تاکسی‌های فعال در ایستگاه‌های پانزده‌گانه، پوشش جداکننده تعبیه شده است، خاطر نشان کرد: تاکسیرانان فعال در این ایستگاه‌ها، واکسینه شده‌اند و ملزم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از انتقال بیماری هستند.

وی ادامه داد: نرخ کرایه ویژه نوروز با برچسب داخل هر خودرو مشخص شده است و به منظور نظارت بر عملکرد تاکسیرانان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، نظارت بر عملکرد آن‌ها هر روز توسط بازرسان این سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در دو شیفت کاری انجام می‌شود.

پرورش، ضمن آرزوی سفری خوش برای مسافران نوروزی گفت: همکاران من در سازمان تاکسیرانی با شماره تماس ۰۳۱۳۵۶۸۸۱۰۰ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ پاسخ‌گوی میهمانان نوروزی اصفهان هستند.

کد خبر 562464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.