جذب سرمایه گذار شرط رسیدن به آبادانی است

قائم مقام شهردار اهواز گفت: برای رسیدن به آبادانی در یک منطقه ابتدا باید به دنبال سرمایه‌گذاری و کسب درآمد پایدار و حضور شهروندان در فعالیت‌های اجتماعی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور امروز_ پنجشنبه بیست‌وششم اسفندماه_ در مراسم افتتاح نخستین مجموعه گردشگری اهواز (ریتاج)، اظهار کرد: برای رسیدن به آبادانی در یک منطقه ابتدا باید به دنبال سرمایه‌گذاری و کسب درآمد پایدار و حضور شهروندان در فعالیت‌های اجتماعی باشیم؛ به دنبال آن هستیم تا در این دوره از مدیریت شهری با برنامه‌ریزی و تلاش منسجم، پروژه‌های بسیاری را در راستای محرومیت زدایی برخی مناطق و ارتقای خدمات شهروندی به سر انجام برسانیم.

وی افزود: به طور حتم بدون مشارکت شهروندان نمی‌شود شهری درخور شأن مردم اهواز ایجاد کرد، بهره‌برداری از چنین پروژه‌هایی گامی نخست مشارکت عمومی در حوزه سرمایه‌گذاری شهری دانست و امیدوار هستیم در آینده شاهد بهره‌برداری از چنین پروژه‌هایی در نقاط دیگر شهر باشیم.

قائم مقام شهردار اهواز خاطرنشان کرد: همه شهروندان و مسئولان موظف هستند به فکر رشد و توسعه شهر خود باشند. این شهر مشکلات بسیاری دارد و ما نباید در اولویت‌بندی مشکلات دچار اشتباه شویم. خوشبختانه اولویت‌بندی به گونه‌ای در شورای شهر انجام گرفت که بسیاری از موضوعات ساماندهی شد.

حجت‌الاسلام موسی‌پور به فعالیت‌های سال آینده اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به آبادانی در یک منطقه ابتدا باید به دنبال سرمایه‌گذاری، کسب درآمد پایدار و حضور شهروندان در فعالیت‌های اجتماعی باشیم و یکی از جلوه‌های حضور شهروندان و سرمایه‌گذاران اهوازی و مشارکت آنها در فعالیت‌های اجتماعی در مراسم افتتاح همین پروژه نمود پیدا کرد.

کد خبر 562450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.