آتش‌سوزی در تعمیرگاه شرکت خودرویی در تهران/۱۴ اتوبوس در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: طی حادثه آتش‌سوزی در تعمیرگاه یک شرکت خودرویی در جاده مخصوص کرج، حدود ۱۴ اتوبوس در آتش سوخت.

به گزارش ایمنا، جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ١١:۵٠ امروز، حادثه آتش‌سوزی یک تعمیرگاه خودرو در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص، بعد از جاده کوهک، به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ مأموران چهار ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش‌سوزی یک تعمیرگاه بزرگ، متعلق به یکی از شرکت‌های خودروسازی بود که در آن، تعدادی اتوبوس ضایعاتی، نگه‌داری می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند، مشاهده کردند چند اتوبوس که ظاهراً در حال بریدن بدنه آن‌ها بودند، احتمالاً به دلیلی بی‌احتیاطی دچار حریق شده بودند.

آتش‌سوزی در تعمیرگاه شرکت خودرویی در تهران/ ۱۴ اتوبوس در آتش سوخت

به گفته وی، به دلیل وزش باد، حریق به چند خودروی دیگر نیز سرایت کرده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند، عوامل آتش‌نشانی همان تعمیرگاه نیز در محل حاضر شدند و مشغول انجام عملیات بودند که آتش‌نشانان نیز از چند طرف عملیات را آغاز کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: در نهایت حدود ١٣ یا ١۴ دستگاه خودرو دچار حریق شد که با تلاش آتش‌نشانان این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

کد خبر 562422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.