پایانه‌های اصفهان آماده میزبانی از مسافران نوروزی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان اقداماتی همچون خط‌کشی معابر داخلی پایانه‌ها، تکمیل فضای سبز، نصب سفره هفت‌سین، لکه‌گیری آسفالت و تعمیرات موقت سرویس‌های بهداشتی را برای استقبال از نوروز انجام داده و مهیای حضور مسافران نوروزی است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ورودی شهر اصفهان از نظر مسافران، پایانه‌های کاوه و صفه است که انواع فرهنگ‌ها در این پایانه‌ها تبادل می‌شود؛ لذا می‌طلبد سازمان پایانه‌های مسافربری به تمام حوزه‌ها از جمله عمرانی، فرهنگی و خدماتی ورود کند.

وی ادامه داد: در سازمان پایانه‌های مسافربری با ورود به تمام حوزه‌ها، اقداماتی همچون خط کشی معابر داخلی پایانه‌ها، تکمیل فضای سبز، نصب سفره هفت‌سین در پایانه‌های پنج‌گانه، لکه‌گیری آسفالت و تعمیرات موقت سرویس‌های بهداشتی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات فرهنگی این سازمان برای نوروز ۱۴۰۱، افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با روابط عمومی شهرداری مرکزی اصفهان، با ورود مسافران پیامکی حاوی اطلاعات کامل شهر اصفهان برای آنها ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سه سال گذشته اصفهان مسافر نوروزی نداشت، تقریباً تمام بلیت‌های شرکت‌های مسافربری فروش رفته است و حتی از بیست‌وچهارم اسفندماه شاهد ورود مسافران نوروزی هستیم.

رسالت با بیان اینکه آمار کاملی از تعداد مسافران اصفهان نداریم، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم، پیش‌بینی می‌شود که در نوروز امسال مسافران زیادی به اصفهان سفر کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و فراهم شدن بسترهای لازم برای ورود مسافران به پایانه‌های پنج‌گانه شهرداری اصفهان، امیدواریم به سال خوشی را برای شهروندان و مسافران رقم بزنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: از مردم درخواست می‌کنیم مسائل بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند و انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود هر شهروند اصفهانی شهردار این شهر باشد و مردم در راستای پاکیزگی و زیبایی شهر بکوشند.

کد خبر 562395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.