باغ شهر صفوی آماده استقبال از میهمان‌های نوروزی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد، با اشاره به آمادگی کامل این شهر برای میزبانی شایسته از میهمان‌های نوروزی گفت: نصب کانکس‌های مجهز و استفاده از راهنمایان مجرب در پنج ورودی این شهر، شرایط را برای راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی فراهم کرده است.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ازجمله جاذبه‌هایی که گردشگران به آن توجه دارند، موسیقی محلی و مشاغل سنتی است که در این خصوص، ظرفیت ویژه‌ای در شهر تاریخی نجف‌آباد وجود دارد و گردشگران و مسافران نوروزی می‌توانند ضمن بازدید از خانه تاریخی مهرپرور و موزه مردم‌شناسی نجف‌آباد، از نمایشگاه نقاشی و مشاغل سنتی به همراه موسیقی سنتی بازدید کنند.

وی افزود: چندین هزار بسته فرهنگی گردشگری، نقشه گردشگری، کتابچه معرفی جاذبه‌های گردشگری نجف‌آباد، بروشور گردشگر به منظور ارائه به مسافران و میهمان‌های نوروزی تهیه و آماده‌سازی شده است و با استفاده از نیروهای توانمند و آموزش‌دیده، میان گردشگران و مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد، خاطرنشان کرد: تورهای متنوع و جذابی به منظور استفاده گردشگران از جاذبه‌های گردشگری نجف‌آباد طراحی شده است؛ گردشگران می‌توانند در هفت برج خارون از غرفه‌های صنایع‌دستی نجف‌آباد بازدید و با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شهر تاریخی آشنا شوند.

حیدری تصریح کرد: باغ بانوان نجف‌آباد با محیطی زیبا و دیدنی، ازجمله مکان‌هایی است که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است؛ ضمن اینکه امکان استفاده از مدارس دولتی نیز برای گردشگران فراهم شده است.

وی با اشاره به برگزاری تور گردشگری جاذبه‌های تاریخی گردشگری نجف‌آباد و برگزاری کارناوال شادی در ایام نوروز، اظهار کرد: تمام تدابیر جهت حضور، اسکان و بازدید از مناطق مختلف شهر برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است و نیروهای خدوم شهرداری، آماده ارائه خدمت به مردم و مسافران نوروزی هستند.

کد خبر 562394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.