ضرورت ساماندهی بافت تاریخی خرم‌آباد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان این‌که ساماندهی بافت تاریخی گام مثبتی در جهت معرفی شهر خرم‌آباد خواهد بود، گفت: بافت تاریخی شهر باید ساماندهی شود.

مجید دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ساماندهی محدوده بافت تاریخی شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: ساماندهی بافت تاریخی گام مثبتی در جهت معرفی شهر خرم‌آباد خواهد بود، در این راستا اگر یک بار برای همیشه و آن‌طور که باید به این ظرفیت مهم نگاه شود به نتایج کارآمدی در این زمینه دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: ساماندهی و احیای بافت تاریخی در شهر حائز اهمیت خواهد بود، زیرا نشان‌دهنده هویت شهر است، همچنین محدوده بافت تاریخی شهر خرم‌آباد نزدیک به ۷۰ هکتار است که باید اقدامات لازم برای ساماندهی آن انجام شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: باید بتوانیم به صورت پایلوت از ظرفیت محدوده تاریخی مانند باباطاهر در جهت معرفی شهر خرم‌آباد بهره بگیریم، باید برنامه‌ریزی کنیم تا این اقدام مؤثر اجرایی شود.

وی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه شهردار خرم‌آباد در راستای آبادانی شهر، خاطرنشان کرد: ناهماهنگی‌هایی در مدیریت شهری وجود دارد که باید اصلاح شود، لازم است بدانیم یک مدیر کلان تنها باید مدیریت کند و نیروهای میدانی نیز باید به پروژه‌ها رسیدگی کنند، همچنین میانگین مدیریتی شهرداران مناطق موفق نیست.

دریکوند تاکید کرد: شهردار در راستای پروژه بام خرم‌آباد اقدامات مؤثری را انجام داده است.

کد خبر 562345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.