توزیع ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان کاشان

فرمانده سپاه ناحیه مقاوت بسیج کاشان از توزیع ۵۰۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان خبر داد.

سرهنگ کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با پایان سال و نزدیک شدن به ایام نوروز ۵۰۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه کاشان افزود: به همت جهادگران بسیجی تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان توزیع شده و به مناسبت عید نوروز ۵ هزار بسته دیگر نیز توزیع شد.
سرهنگ کریم اکبری گفت: این اقلام معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج، ماکارونی، قند و چای، روغن و رب گوجه به ارزش هر بسته ۵۵۰,۷۰۰ هزار تومان است که به همت خیران تهیه و در آستانه سال نو بین نیازمندان توزیع شد.

وی در آئین رزمایش کمک مومنانه با اشاره به فعالیت بسیج و سپاه برای حل مشکلات مردم اظهار داشت: بسیج و سپاه در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و به منظور خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم با تمام توان پای کار هستند و این مهم یکی از رویکردهای اصلی آنها است و بسیج به برکت روحیه جهادی و انقلابی امروز به کارآمدترین و مردمی‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: فعالیت گمنامانه جهادگران بسیجی خیرات و برکات فراوانی را برای مردم به همراه داشته و تشکیل گروه‌های بسیج که مردم را ولی نعمت خود می‌دانند در راستای خدمت بی‌منت به مردم انجام شده است.

فرمانده سپاه کاشان تصریح کرد: یکی از عرصه‌های فعالیتی جهادگران بسیجی اجرای رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است که در سطح شهرستان این رزمایش به شکل محله‌محور انجام می‌شود و تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان توزیع شده و به مناسبت عید نوروز ۵ هزار بسته دیگر نیز شد.

کد خبر 562332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.