ضرورت افزایش نشاط اجتماعی در شهر

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: افزایش نشاط اجتماعی در جامعه امری ضروری است و در این راستا باید به ورزش شهروندان توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام عمویی، در حاشیه برگزاری اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان شاهین‌شهر احداث و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: این اقدام نشانگر نگاه مثبت به ورزش جوانان است و جهت رفاه حال تمام شهروندان به ویژه جوانان مستعد و افتخارآفرین شاهین‌شهر است.

وی ورزش را به عنوان یک پدیده مهم اجتماعی و فرهنگی که نقش اساسی و بنیادی در تأمین سلامت و پویایی جامعه دارد، دانست و تاکید کرد: ورزش در جلوگیری از آسیب‌ها، چالش‌ها و ناهنجاری‌های جامعه نقش بسزایی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر ادامه داد: ورزش می‌تواند زمینه رشد، نشاط و پویایی جامعه را به همراه داشته باشد، اگر بخواهیم مسیر جوانان را در راستای ارزش‌های دینی و اخلاقی سوق دهیم باید به زمینه گسترش حوزه ورزش بیشتر توجه کنیم.

وی با بیان این‌که نشاط‌بخشی به جامعه با اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه جوانان از سیاست‌های اعلامی شورای اسلامی شهر به شهرداری است، اضافه کرد: تلاش تمام افرادی که در برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جوان تلاش کردند، قابل تقدیر است، همچنین در جشنواره فرهنگی ورزشی جوان ویژه ورزشکاران نواحی و محلات شاهین‌شهر بیش از ۷۰۰ ورزشکار در ۱۴ رشته و ۲۸ رویداد ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش ایمنا، آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان، ویژه ورزشکاران نواحی شش‌گانه و محلات شاهین‌شهر با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رؤسای ادارات و هیئت‌های ورزشی شهرستان، ورزشکاران و خانواده‌های آنها به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد و در پایان با اعطای کاپ قهرمانی و حکم به ورزشکاران برگزیده و لوح تقدیر به برگزارکنندگان این جشنواره از آنان تجلیل شد.

کد خبر 562328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.