لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر بجنورد در سال ۱۴۰۱

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: راه و شهرسازی خراسان شمالی تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده بود، اما اخیراً بخشی از این تعهدات محقق شده است و در این راستا برخی از ورودی‌های شهر ساماندهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به منظور خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به شهروندان، مطالبات و درخواست‌های آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و با تلاش و پیگیری کارکنان سازمان‌های مربوطه مشکلات شهروندان رفع خواهد شد و در این راستا شورای اسلامی شهر بجنورد نیز برای رفع مشکلات شهروندان و ساماندهی ورودی‌های شهر اقداماتی را در نظر دارد.

علی اربابی در این خصوص اظهار کرد: راه و شهرسازی مکلف است برای کمک به درآمدزایی شهرداری و کمک به خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان حدود ۱۰ درصد از مساحت زمین‌های مجموعه مسکونی را در اختیار شهرداری قرار دهد، این میزان زمین در مجموعه گلستان شهر بجنورد به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه مسکن مهر استان حدود پنج هکتار است که در اختیار شهرداری مرکز استان خراسان شمالی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعهدات راه و شهرسازی خراسان شمالی در قبال مجموعه مسکونی گلستان شهر و الغدیر در مرکز استان، گفت: این اداره کل تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده بود، اما اخیراً بخشی از این تعهدات محقق شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برای سال آتی و به منظور ساماندهی ورودی‌های شهر بجنورد اعتبار ویژه‌ای دیده شده است که البته رقم آن زیاد نیست، اما در تلاش هستیم تا بخشی از مشکلات رفع شود.

وی گفت: ورودی‌های شهر جزو مناطق کم‌برخوردار قلمداد می‌شوند و بر این اساس عوارض شهرداری در سال آتی مطابق با سال جاری دریافت می‌شود تا رغبت برای سرمایه‌گذاری در این مناطق بیشتر شود.

کد خبر 562319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.