ترکیب احتمالی سپاهان مقابل گل‌گهر

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود که احتمالاً یک تغییر در ترکیب اولیه نسبت به بازی قبل خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان در حالی در آخرین بازی خود پیش از سال جدید به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود که محرومی ندارد؛ اما همچنان نمی‌تواند از یاسین سلمانی، مسعود ریگی و جلال‌الدین علی‌محمدی به دلیل مصدومیت استفاده کند. شهریار مغانلو نسبت به بازی قبل، با پشت سر گذاشتن محرومیت خود در بازی با نساجی می‌تواند سپاهان را مقابل گل‌گهر همراهی کند.

رشید به‌دنبال سومین کلین‌شیت متوالی در نقش‌جهان

رشید مظاهری در هفتمین تجربه خود با پیراهن سپاهان، فردا هم درون دروازه این تیم خواهد ایستاد و امیدوار است پس از بازی با ذوب‌آهن و فجرسپاسی، در سومین بازی متوالی خانگی نیز دروازه سپاهان را بسته نگه دارد.

نژادمهدی و گولسیانی همچنان در قلب خط دفاعی

زوج گولسیانی و نژادمهدی، احتمالاً امروز نیز در قلب خط دفاعی سپاهان حضور خواهند داشت و در کنار آن‌ها دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن به عنوان مدافعان راست و چپ ایفای نقش خواهند کرد. عزت‌الله پورقاز، همچنان نیمکت‌نشین خواهد بود و ممکن است مانند بازی قبل در دقایق پایانی نیمه دوم، اندکی در میدان حاضر شود.

معمای هافبک دفاعی در غیاب ریگی

با توجه به مصدومیت همزمان ریگی و علی‌محمدی، سپاهان در پست هافبک دفاعی به مشکل خورده است. به همین دلیل محرم نویدکیا در بازی قبل به ناچار از مهدی‌زاده در پست هافبک دفاعی استفاده کرد و با توجه به ادامه مصدومیت ریگی و علی‌محمدی، احتمالاً در بازی برابر گل‌گهر هم او در پست هافبک دفاعی در کنار محمد کریمی بازی خواهد کرد. سروش رفیعی نیز به عنوان بازی‌ساز خط هافبک، در ترکیب ثابت حضور خواهد داشت. البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن اینکه محرم، ترکیب هجومی‌تر با یک هافبک دفاعی و دو هافبک هجومی وارد زمین کند که در این صورت فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی به عنوان هافبک‌های هجومی و محمد کریمی به عنوان هافبک دفاعی، بازی خواهند کرد.

احتمال یک یا دو تغییر در خط حمله

سه بازیکن هجومی سپاهان در بازی قبل مقابل نساجی محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده بودند؛ اما با بازگشت مغانلو به ترکیب ثابت احتمالاً شهباززاده وینگر چپ خواهد شد و مغانلو به نوک خط حمله می‌رود. همچنین فرشاد احمدزاده در صورتی که در خط هافبک به بازی گرفته نشود، وینگر راست سپاهان خواهد بود؛ در غیر این صورت حسینی در سمت راست خط هجومی به بازی گرفته خواهد شد.

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی مقابل گل‌گهر به شرح زیر است:

رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

کد خبر 562292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.