چهارشنبه آخر سال ۳۲ مورد آتش‌سوزی در فومن رخ داد

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن گفت: چهارشنبه آخر سال در این شهر، ۳۱ مورد حریق ضایعات و یک مورد آتش سوزی خودرو رخ داد.

امین خوش‌برش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چهارشنبه سوری امسال در فومن ۳۱ مورد حریق ضایعات (لاستیک) و یک مورد آتش سوزی خودرو رخ داد که با حضور به موقع واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر مهار شد.

وی افزود: چهارشنبه آخر سال بر اثر پرتاب مواد محترقه به داخل پارکینگ یک واحد منزل مسکونی و وجود مواد سریع‌الاشتعال (پلاستیک) باعث آتش سوزی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ شد که بلافاصله سه آتش نشان به همراه یک دستگاه خودرو اطفای حریق به محل حادثه در شهرک امام خمینی (ره)، پشت مسجد پیامبر اعظم (ص) اعزام شدند، اما قبل از رسیدن آتش نشانان، حریق توسط چند نفر از ساکنان به وسیله شلینگ آب کنترل شده بود و آتش نشانان نسبت به ایمن سازی و بازدید کامل از محل حادثه جهت پیشگیری از حوادث احتمالی اقدام کردند.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی، شب گذشته با استقرار در چهار نقطه حساس این شهر ازجمله میدان‌های ولیعصر (عج)، پاسداران، ولایت فقیه و چهار راه شهرک امام خمینی (ره) آماده مقابله با هر نوع خطر احتمالی بودند.

خوش برش گفت: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن با ۲۵ نیروی انسانی، سه خودروی اطفای حریق، یک خودرو امداد و نجات و یک تانکر آب‌رسان در یک ایستگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 562281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.