جوکوویچ بالاخره به میادین قهرمانی برمی‌گردد

نواک جوکوویچ تنیسورباز پر افتخار صرب، در رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه حضور خواهد داشت تا به دوری‌اش از مستطیل تنیس پایان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نواک جوکوویچ ستاره تنیسورباز صربستانی در ماه‌های گذشته از مسابقات این دین ولز و میامی به دلیل نپذیرفتن واکسیناسیون انصراف داده بود. جوکوویچ به‌دلیل محدودیت‌های کرونا و با توجه به اینکه هنوز واکسینه نشده، اجازه ورود به ایالات متحده را ندارد.

جوکوویچ در اوایل سال جاری نیز، به دلیل امتناع از واکسینه‌شدن، از استرالیا اخراج شده بود و نتوانست در مسابقات گرند اسلم ملبورن شرکت کند.

اما پس از مدت‌ها دوری از میادین و تورنمنت‌ها، نواک جوکوویچ تنیسور مطرح صربستانی که به دلیل واکسن نزدن از حضور در بسیاری از رقابت‌ها منع شده بود، قرار است بالاخره در مسابقات تنیس حاضر شود در رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه شرکت کند.

کمیته برگزاری مسابقات تنیس آزاد فرانسه امروز اعلام کرد جوکوویچ این اجازه را خواهد داشت بدون توجه به محدودیت‌های کرونا و واکسیناسیون از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

فرانسه محدودیت‌ها را در تقریباً تمام فضاهای عمومی به جز بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان و حمل‌ونقل عمومی از روز دوشنبه لغو کرد، براین اساس ورزشگاه رولان گاروس باید با ظرفیت کامل کار کند.

آملی مورسمو مدیر مسابقات روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفته بود هیچ‌چیز مانع حضور جوکوویچ در مسابقات آزاد فرانسه نمی‌شود. دارنده بیست عنوان قهرمانی گرنداسلم نتوانست به دلیل عدم واکسیناسیون از عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات استرالیا دفاع کند. این تنیسور ۳۴ ساله همچنین مسابقات هزار امتیازی ایندین‌ولز و میامی را در آمریکا از دست داده بود و حالا می‌تواند در تنیس آزاد فرانسه شرکت کند.

کد خبر 562273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.