آغاز ثبت‌نام مؤسسات و فعالان متقاضی حضور در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان طی روزهای ۲۴ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ برپا می‌شود و تمامی مجموعه‌های فعال در این حوزه می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه اقدام کنند.

گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که پس از سه دوره وقفه برگزار می‌شود، شرایطی را فراهم می‌آورد تا فعالان حوزه‌های مرتبط با قرآن و عترت، جدیدترین محصولات و خدمات فرهنگی، دستاوردها و توانمندی‌های خود را برای عموم به نمایش بگذارند.

فعالان حوزه نشر مکتوب به ویژه انتشارات قرآنی و مذهبی، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی و دیجیتال، استارتاپ‌ها و ارائه‌کنندگان خدمات نرم‌افزارهای جدید قرآنی، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی، هنری و قرآنی نظیر نقاشی، خوشنویسی، آثار حجمی، سفال، سرامیک و…، فعالان حوزه حجاب و عفاف، ارائه‌کنندگان خدمات آموزشی کودکان، نوجوانان و خانواده‌های قرآنی، سازمان‌ها و نهادها دولتی، مؤسسات قرآنی و مراکز علمی و دانشگاهی مرتبط و مجموعه‌های طراحی معماری، اجرای دکوراسیون و احیای اماکن مذهبی و فرهنگی و تأمین خدمات وابسته از جمله مجموعه‌هایی هستند که می‌توانند در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

طیف وسیع بازدیدکنندگان هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت شامل عموم مردم، متخصصان علوم قرآنی، طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان شرایطی را ایجاد می‌کند تا فعالیت شرکت‌ها و مؤسسات حاضر در نمایشگاه مورد توجه بخش زیادی از جامعه قرار گیرد.
همچنین اولویت اصلی نمایشگاه قرآن و عترت در این دوره بر آموزش، فرهنگ‌سازی و آشنایی کودکان، نوجوانان و خانواده‌های ایرانی با موضوعات مذهبی، قرآن و عترت استوار شده و شرایطی را فراهم خواهد کرد تا خانواده‌ها بیشترین بهره‌مندی را از این نمایشگاه داشته باشند.

فعالان، مؤسسات و مجموعه‌های علاقمند به حضور در این نمایشگاه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۹۴۷۶۳۹۶ و ۰۹۱۳۵۷۱۳۴۹۷ تماس بگیرند.

کد خبر 562250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.