برگزاری پویش "بهار رضوان" در آستانه نوروز

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه پویش بهار رضوان در این آرامستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه لحظه تحویل سال بعد از اذان مغرب است، آرامستان باغ رضوان تمام تمهیدات لازم را برای حضور شهروندان تدارک دیده است و درهای آرامستان تا ساعت ۲۱ به روی شهروندان باز خواهد بود.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آخرین پنجشنبه سال در روز ملی آرامستان‌ها، آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام همراه با برگزاری آیین‌های دینی و مذهبی با حضور مردم و مسئولان شهر برگزار می‌شود و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر تجدید میثاق خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با این ایام و با همکاری و مشارکت زائران اهل قبور، غبارروبی مزار مؤمنان و مومنات نیز انجام می‌شود و با عطرافشانی و گل‌آرایی مزار متوفیان و ارسال تصاویر آن با هشتگ "بهار_رضوان" در شبکه‌های مجازی، یاد و خاطره درگذشتگان و عزیزان از دست رفته را زنده نگه می‌داریم و به استقبال بهار طبیعت خواهیم رفت.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: مراسم تحویل سال نو نیز به صورت زنده از سیستم‌های صوتی آرامستان باغ رضوان پخش خواهد شد و علی‌رغم اینکه ساعات حضور در آرامستان باغ رضوان از اذان صبح تا غروب آفتاب است، جهت رفاه زائران تا ساعت ۹ شب در آرامستان باغ رضوان در خدمت آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام پایانی سال، لزوم خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه به مردم و پیشگیری از تجمع و ازدحام جمعیت، برگزاری هرگونه مراسم در بعد از ظهر روزهای بیست‌وششم و بیست‌ونهم اسفندماه و صبح و بعد از ظهر روز اول فروردین ۱۴۰۱ ممنوع است و در سایر روزها نیز با محدودیت امکان‌پذیر خواهد بود.

کد خبر 561995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.