آتش‌نشانی زرین‌شهر به حالت آماده‌باش درآمد

شهردار زرین‌شهر گفت: نیروهای واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین‌شهر چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا برای مقابله با خطرات احتمالی آماده شوند و اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه در سال‌های اخیر آئین چهارشنبه پایان سال دستخوش تغییرات زیادی شده است، اظهار کرد: هر ساله و براساس رسم دیرین مردمان ایران، شهروندان بسیاری از شهرهای ایران با روشن کردن آتش، چهارشنبه آخر سال را جشن می‌گیرند اما برخی افراد با ساخت و استفاده از مواد منفجره موجب وقوع حوادث ناگوار می‌شوند و خاطرات تلخی را در روزهای پایانی سال برای خود و دیگر شهروندان رقم می‌زنند.

وی انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی مناسب را یکی از راهکارهای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال عنوان کرد و افزود: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین‌شهر در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال تمهیدات مختلفی از جمله آموزش چهره به چهره شهروندان با هدف آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها، به ویژه قشر نوجوانان و جوانان را در دستور کار دارد.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: تولید محتوا در قالب بنر، بروشور و ساخت تیزرهای آموزشی و هشدار دهنده در خصوص خطرات استفاده از مواد نفتی و محترقه، از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری است تا خانواده‌ها و نسل جدید با خطرات احتمالی چهارشنبه‌سوری آشنا شوند.

اسماعیلی‌احمدی با اشاره به جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده و شاخه‌های خشک از سطح معابر شهر، تصریح کرد: نیروهای واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین‌شهر چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا برای مقابله با خطرات احتمالی آماده شوند و اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

وی گفت: خانواده‌ها در کاهش حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال نقش مؤثری ایفا می‌کنند، امیدواریم با رعایت نکات ایمنی روزهای پایانی سال را سپری کنیم و با خاطرات خوش به استقبال نوروز برویم.

کد خبر 561959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.