راه‌اندازی اتوبوس‌های ویژه بانوان در تبریز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: برای جلوگیری از ازدحام مسافر در روزهای پایانی سال، اتوبوس‌های مسیر تندرو ویژه بانوان از جامعه راه‌اندازی می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، ایوب اسماعیلی با تاکید بر فعالیت اتوبوس دوکابینه «ویژه بانوان» در مسیر تندروی اتوبوسرانی تبریز، اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر درون‌شهری در روزهای پایانی سال و به‌منظور جلوگیری از ازدحام مسافر در اتوبوس‌های مسیر تندرو به خصوص در بخش بانوان این برنامه انجام شده است.

وی بابیان اینکه چهار دستگاه اتوبوس دوکابینه ویژه بانوان، تا پایان سال فعالیت خود را در مسیر تندرو انجام خواهد داد، افزود: از مسافران خواهشمندیم در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی، دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با تاکید بر برنامه افزایش تعداد اتوبوس‌های مسیر تندرو، تصریح کرد: از ماه گذشته با توجه به ازدیاد تقاضای سفر، تعداد اتوبوس مسیر تندرو از ۵۰ دستگاه به ۷۰ دستگاه اتوبوس دوکابینه افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ۱۰ دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز به این تعداد اتوبوس افزوده شده است تا مسافران با راحتی بیشتر از خدمات اتوبوس‌های مسیر تندرو به عنوان پرمسافرترین مسیر شهری استفاده کنند.

کد خبر 561951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.