۴۰ امامزاده میزبان مسافران نوروزی

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۳۷ بقعه در این استان خبر داد و گفت: ۹۳ سوئیت و ۵۸۸ اتاق در بیش از ۴۰ امامزاده میزبان مسافران نوروزی برای اسکان خواهد بود و در ۱۳ بقعه به صورت ویژه مراسم تحویل سال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان اظهار کرد: امسال طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین ماه در بقاع متبرکه سطح یک، دو و سه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که طرح آرامش بهاری در ۱۳۷ بقعه اجرا شود و البته ممکن است تعداد آنها افزایش یابد، افزود: از این تعداد ۳۶ بقعه سطح دو، ۱۳ بقعه سطح یک و مابقی نیز سطح سه است.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بقاع سطح یک و دو استان خیمه‌های معرفت برپا می‌شود، ادامه داد: برای هر بقعه سطح یک، دو مبلغ و برای هر یک از بقاع سطح دو، یک مبلغ اعزام خواهد شد. مبلغان بومی و مستقر نیز علاوه بر فعالیت در بقاع سطح سه با مبلغان اعزامی در طرح آرامش بهاری همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه برپایی نماز جماعت در بقاع سطح یک و دو پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: امسال ظرفیت بالایی از مبلغان اعزامی را در اختیار خواهیم داشت؛ پیش‌بینی ما اعزام ۵۰ مبلغ از قم برای بقاع متبرکه استان است که در زمینه مشاوره، کودک و نوجوان، مباحث روز، جهاد تبیین و مباحث چند رسانه‌ای به زائران خدمات ارائه دهند.

روان با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه، گفت: تعدادی از این اماکن ما از نیمه شعبان مناجات شعبانیه را قرائت می‌کنند و به صورت مداوم در این زمینه برنامه‌هایی را خواهند داشت.

وی افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار است و با توجه به اجرای واکسیناسیون می‌توان استقبال خوبی را در امامزادگان پیش‌بینی کرد.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص ظرفیت‌های امامزادگان استان اصفهان در زمینه اسکان مسافران نوروزی گفت: ۹۳ سوئیت و ۵۸۸ اتاق در بیش از ۴۰ امامزاده میزبان مسافران نوروزی برای اسکان خواهد بود و در ۱۳ بقعه به صورت ویژه مراسم تحویل سال برگزار خواهد شد.

کد خبر 561925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.