عطر و بوی بهار در کوچه‌پس‌کوچه‌های سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: گل‌کاری پارک‌ها و میادین اصلی شهر با ۳۵هزار جعبه گل و ۱۵هزار گلدان گل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گل‌کاری و زیباسازی پارک‌ها و مسیرهای پرتردد شهر همه ساله قبل از شروع سال جدید در بیشتر شهرهای ایران آغاز می‌شود. شهرداری‌ها جهت کاهش فشار و استرس ناشی از شیوع کرونا، امسال با حجم وسیعی از گل‌کاری در سطح شهرها به استقبال بهار می‌روند تا به شهروندان و فضاهای شهری شادابی، طراوت و نشاط خاصی ببخشند. شهرداری سنندج نیز با نزدیک شدن به فصل بهار اقداماتی در راستای زیباسازی محیط شهری انجام داده است.

علی اصغری در این خصوص اظهار کرد: زیباسازی و ایجاد فضای با نشاط در آستانه سال نو و در راستای استقبال از میهمانان نوروزی، از مهم‌ترین اقدامات این سازمان است.

وی افزود: گل‌کاری پارک‌ها و میادین اصلی سطح شهر از این اقدامات سازمان است که با مشارکت واحد فضای سبز شهرداری در تمام مناطق شهر اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: گل‌کاری پارک‌ها و میادین اصلی شهر با ۳۵ هزار جعبه گل و ۱۵ هزار گلدان گل آغاز شده و تمام میادین و پارک‌های اصلی گل‌کاری خواهد شد.

اصغری اضافه کرد: در طرح گل‌کاری از گل‌هایی همچون بنفشه، همیشه بهار، قرنفل، مینا چمنی، میمونی و کلم زیتونی استفاده می‌شود.

کد خبر 561918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.