تلاش مدیریت شهری مشهد برای استقبال از مسافران نوروزی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدگفت: خادمان مردم در شهرداری مشهد در کنار سایر دستگاه‌های متولی حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمت به زائران و مسافران هستند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، شهر مشهد مقدس هر ساله در ایام نوروز مقصد گردشگران زیارتی و سیاحتی فراوانی از سراسر کشور است، در این راستا مدیریت شهری مشهد برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی و زیبایی شهر در فصل بهار اقداماتی از جمله زیباسازی چهره شهر را با تلاش بی‌وقفه تمام کارکنان و کارگران شهرداری مشهد به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهد و در تلاش هستند تا رضایت شهروندان و مسافران را جلب کنند.

حسن موحدیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در این خصوص، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در جلسات چندین ساعته کمیسیون تلفیق به منظور بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد مقدس پرداختند.

وی افزود: به برکت خلاقیت و عزم و اراده جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف حرکت‌های بسیار بزرگی در این کشور انجام شده است، زمانی که صدام به ایران حمله کرد، حضرت امام (ره) فرمود "مگر جوانان ما مرده‌اند که صدام اقدامی بر خلاف سیاست‌ها و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهد. "

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بسیار خرسند هستیم که از ظرفیت جوانان در شورای ششم شهر مشهد نیز بهره‌مند شدیم و این جوان‌گرایی نمود خاصی یافته است، امیدواریم با همت و تلاش آنها اتفاقات خوبی برای شهر رقم بخورد.

وی با اشاره به تلاش بی‌قفه مدیریت شهری مشهد در ایام نوروز، تصریح کرد: شهردار و تمام کارکنان و کارگران شهرداری مشهد به صورت شبانه‌روز در تکاپو هستند تا چهره زیباتری از شهر را برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در ایام نوروز متجلی سازند.

موحدیان با بیان اینکه این تلاش و اهتمام تا آخرین لحظات منتهی به سال جدید ادامه خواهد داشت، گفت: خادمان مردم در شهرداری مشهد در کنار سایر دستگاه‌های متولی حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران رضوی هستند.

وی با اشاره به مانور اخیر نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور عراق اشاره کرد و افزود: این اقدام در تاریخ ماندگار خواهد بود و هیچکدام از صهیونیست‌ها، حرکت نیروهای جان‌برکف سپاه پاسداران را فراموش نخواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: اعدام ۴۱ جوان شیعی در عربستان سعودی غیرانسانی بوده و این جوانان خواسته‌ای جز خیرخواهی نداشتند، این اقدام مذموم با سکوت خبری خبرگزاری‌های دنیا همراه بود.

وی با بیان اینکه نهادهای مدعی حقوق بشر رفتارهای دوگانه‌ای را نسبت به این حادثه تأسف‌بار از خود نشان دادند، تصریح کرد: امیدواریم رژیم ظالم سعودی به سزای این اقدام ظالمانه خود برسد.

کد خبر 561899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.