آماده‌باش ۲۵ نیروی آتش‌نشانی تالش در چهارشنبه آخر سال

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش از آماده‌باش ۲۵نیروی آتش‌نشانی این شهر به‌منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش با ۲۵ نیروی انسانی، پنج خودروی اطفای حریق و یک تانکر آب‌رسان با استقرار در دو ایستگاه آماده مقابله با هر نوع خطر احتمالی است.

وی افزود: در چهارشنبه‌سوری سال گذشته ۱۴ مورد آتش‌سوزی از جمله دو مورد حریق منزل مسکونی، حریق ضایعات و لاستیک فرسوده، سه مورد آتش‌سوزی یونولیت ساختمان‌های در حال احداث در تالش رخ داد که با حضور به موقع نیروهای واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، مهار شد.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش خاطرنشان کرد: به منظور آگاهی‌بخشی و کاهش خطرات چهارشنبه‌سوری، حدود ۳۰۰ بروشور تهیه و میان شهروندان توزیع و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، سه عدد بنر بزرگ با مضمون «نه به چهارشنبه‌سوری» تهیه و در نقاط پرتردد شهر نصب شده است.

خورشیدی تصریح کرد: بی‌توجهی به نکات ایمنی و سهل‌انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه‌سوری می‌تواند زیان‌های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد؛ بنابراین با توجه به شیوع ویروس کرونا، از شهروندان درخواست می‌کنیم از هرگونه تجمع و برپایی آتش و استفاده از مواد محترقه خطرناک خودداری کنند و والدین با نظارت بر رفتار فرزندان خود در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال، همکاری و تعامل لازم را با واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش داشته باشند.

وی افزود: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی بلافاصله با شماره ۱۲۵ واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش تماس بگیرند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 561897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.