ستاره انگلیسی در دوراهی تاتنهام-منچستر!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، سه‌شنبه بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* منچستریونایتد در نظر دارد تا در تابستان برای جذب هری‌کین، مهاجم تاتنهام اقدام کند؛ هرچند خود کین می‌گوید بازی‌اش تحت رهبری آنتونیو کونته در حال بهبود است و او در حال ایجاد شور و انگیزه در باشگاه برای رسیدن به موفقیت است.

دیلی تلگراف:

* طبق برنامه‌هایی که منچستریونایتد در نظر دارد، ورزشگاه اولترافورد ممکن است خراب شود و دوباره از نو بازسازی شود.

* رومن آبراموویچ برای اولین بار از زمانی که به عنوان مالک چلسی توسط دولت به دلیل حمله روسیه به اوکراین تحریم شد، در ملأ عام به حاضر شده است.

* چلسی پس از رزرو نکردن پرواز برای بازی با میدلزبورو، با یک سفر رفت و برگشت طاقت‌فرسای ۱۰ ساعته رفت و برگشت به این شهر برای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روبه‌رو است.

* مسابقات حذفی یک روزه به سبک جام حذفی، می‌تواند به عنوان بخشی از تغییرات در بازی داخلی کریکت در دستور کار قرار گیرد.

* ثاقب محمود کریکت باز ۲۵ ساله‌ی انگلیسی، در صف انجام اولین بازی آزمایشی مقابل هند غربی است تا حجم کار انگلیس را گسترش دهد.

سان:

* بر اساس گزارش‌ها، گروه رسانه‌ای عربستان سعودی پیشنهادی ۲.۷ میلیارد پوندی برای خرید چلسی ارائه کرده است؛ البته باید منتظر نظر آبراموویچ و اتحادیه فوتبال انگلیس باشیم

* تدی شرینگهام اسطوره فوتبال انگلیس می‌گوید منچستریونایتد باید مائوریسیو پوچتینو را بیاورد و به فوتبال بدون ترس بازگردد، همان‌طورکه تحت هدایت سرالکس فرگوسن بازی می‌کرد.

دیوگو دالوت، مدافع منچستریونایتد، پس از اینکه با ماشین مرسدس بنزش، در حال عبور از چراغ قرمز توسط دوربین‌ها شکار شد، توسط گروه‌های ایمنی جاده مورد انتقاد قرار گرفت.

تایمز:

* کنسرسیومی تحت هدایت تاد بوهلی، میلیاردر آمریکایی و جاناتان گلدشتاین، سرمایه‌دار بریتانیایی، به عنوان مدعی اصلی خرید چلسی ظاهر شده است تا با گروه رسانه‌ای عربستان برای به دست آوردن آبی‌های لندنی رقابت کنند.

* لیورپول برای آمادگی محمد صلاح قبل از بازی حساس چهارشنبه بیست‌وپنجم در لیگ برتر مقابل آرسنال تمرینات پرفشاری برای او در نظر گرفته است.

دیلی میل:

اتحادیه فوتبال انگلیس قرار است در واکنش به افزایش هولیگانیسم در مسابقات، با نمایش یک بنر با جمله "یک ضربه محکم" کمپین مهمی را علیه این جریان راه اندازی کند.

کد خبر 561889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.