راه‌اندازی سیستمی جدید برای پرداخت هزینه پارکینگ در آمریکا

«فلوبرد»، در راستای ارائه راهکاری جدید برای پرداخت هزینه‌های پارکینگ، به راه‌اندازی یک سرویس پرداخت مبتنی بر متن اقدام کرده است که هیچ نیازی به دانلود برنامه‌ای خاص یا داشتن حساب کاربری ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در مواجهه با چالش‌های ناشی از تکامل فضاهای شهری و تراکم آن‌ها، شهرها باید دائماً با نیازهای شهروندان خود سازگار شوند. گروه فلوبرد (Flowbird)، متخصص ارائه راهکارهایی برای بهبود جابه‌جایی و مدیریت کناره‌های خیابان‌ها، دارای بیش از ۶۰ سال تجربه و بالای ۱۰۰ میلیون کاربر در هفته، با ارائه هفتگی محصولات و خدمات دیجیتالی درصدد بهبود تجربیات سفرهای فردی و جوامع جهانی برآمده است.

گروه فلوبرد با استفاده از راهکارهای مبتنی بر "ابر" برای کمک به کاربران، در راستای کاهش تراکم ترافیک، مدیریت کارآمد پارکینگ‌ها و بهبود سیستم‌های حمل‌ونقل در بیش از پنج هزار شهر و ۷۰ کشور جهان فعالیت می‌کند و سعی دارد با ارائه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه و خدمات آنلاین و از طریق کاهش آلودگی هوا، بهینه‌سازی ترافیک و ساده‌سازی پرداخت‌ها، از سازماندهی و مدیریت تحرک در شهرها حمایت کند و بدین‌ترتیب به ایمن‌تر کردن و پایداری شهرها، بهبود محیط‌زیست، ارتقای کیفیت زندگی و رفع چالش‌های زیست‌محیطی و اقتصادی کمک کند.

راه‌اندازی سرویس پرداخت مبتنی بر متن توسط فلوبرد

فلوبرد در یکی از جدیدترین اقدامات خود در ایالات‌متحده‌آمریکا به راه‌اندازی سرویس پرداخت مبتنی بر متن (Pay by Text) برای پرداخت هزینه پارکینگ توسط رانندگان اقدام کرده است؛ راه‌حلی مبتنی بر وب که به کاربران امکان می‌دهد بدون ایجاد حساب کاربری یا دانلود برنامه‌ای خاص، هزینه پارکینگ خود را مستقیماً از طریق تلفن همراهشان پرداخت کنند. این سرویس برای استفاده در سیستم‌های پرداخت هزینه پارکینگ بر اساس پلاک یا مکان قابل تنظیم است که این ویژگی را می‌توان به‌عنوان روش پرداخت هزینه پارکینگ به‌صورت مستقل یا همراه با پارکومترها، کیوسک‌ها یا اپلیکیشن‌های پارکینگ به کار برد.

راه‌اندازی سیستمی جدید برای پرداخت هزینه پارکینگ در آمریکا

فلوبرد اعلام کرد ارائه گزینه‌های متعدد پرداخت به کاربران، باعث می‌شود میزان رعایت قوانین پارکینگ توسط رانندگان افزایش و تعداد نظرات و تجربیات بالقوه منفی درباره پارک کردن و پارکینگ‌کاهش یابد. داده‌های پرداخت مبتنی بر متن در زمان واقعی به مجموعه مدیریت داده هوشمند فلوبرد ارسال و با سایر روش‌های پرداخت ادغام می‌شود. با استفاده از داده‌های ترکیبی، کارکنان پارکینگ می‌توانند موارد مربوطه از جمله فعالیت پارکینگ بر اساس منطقه، تاریخ، ساعت، روز و غیره را در زمان واقعی تجزیه‌وتحلیل کنند.

سرویس پرداخت مبتنی بر متن چگونه کار می‌کند؟

رانندگان یک کد به شماره ارائه شده در تابلو یا برچسب نمایش داده شده در محل پارک ارسال یا در صورت تمایل کد QR درج‌شده روی تابلو را اسکن می‌کنند. پس از ارسال شماره با پیامک یا اسکن کد QR، راننده بلافاصله یک پیوند امن دریافت می‌کند تا به منظور وارد کردن جزئیات پارکینگ خود، آن را دنبال کند. سپس شماره پلاک یا محل پارک، مدت زمان پارک و اطلاعات پرداخت را وارد و پس از دریافت تاییدیه، محاسبه زمان پارکینگ وی آغاز می‌شود.

سیستم پرداخت مبتنی بر متن دارای گواهینامه PCI-DSS است و این اطمینان را حاصل می‌کند اطلاعات پارک‌کنندگان محافظت می‌شود. پس از پایان مدت زمان استفاده از پارکینگ، اطلاعات پرداخت رمزگذاری می‌شود. شماره و مشخصات کارت پرداخت، قابل ذخیره شدن به‌صورت رمزگذاری‌شده در دستگاه‌های تلفن همراه است تا دفعه بعد که راننده از پارکینگ استفاده می‌کند در حافظه آن وجود داشته باشد اما این اطلاعات توسط فلوبرد ذخیره نمی‌شود.

کد خبر 561860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.