سپاهان_گل‌گهر / پذیرایی نویدکیا از قلعه‌نویی در آستانه سال نو

در آخرین هفته لیگ برتر در قرن چهاردهم، سپاهان در نقش‌جهان میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، فردا _پنجشنبه بیست‌وششم اسفندماه_ تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و گل‌گهر

پنجشنبه، بیست‌وششم اسفندماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۷

ورزشگاه: نقش جهان

داور: موعود بنیادی‌فر

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش

آخرین رویارویی: گل‌گهر صفر- سپاهان ۳

پذیرایی نویدکیا از قلعه‌نویی در آستانه سال نو

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان گل‌گهر سیرجان است. دیدار فردای دو تیم یادآور بازی رفت دو تیم در سیرجان است که با برتری چهار بر دو به سود گل‌گهر به پایان رسید؛ اما در ادامه با حکم کمیته انضباطی، تخلف گل‌گهر در استفاده از بازیکن غیر مجاز ثابت و نتیجه دیدار سه بر صفر به نفع سپاهان اعلام شد. در آن زمان هر دو تیم مدعی بودند و همراه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار داشتند، اما حالا شرایط کاملاً متفاوت است و دو تیم در رده‌های سوم و پنجم، تنها برای حفظ جایگاه یا یک پله صعود در جدول تلاش می‌کنند.

شاگردان نویدکیا در حالی به مصاف گل‌گهر سیرجان، یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های این فصل می‌روند که طی دو دیدار اخیر خود در لیگ به ترتیب مقابل فجرسپاسی و نساجی پیروز شده‌اند و پیروزی برابر گل‌گهر، می‌تواند پایانی شیرین برای آن‌ها در سال ۱۴۰۰ باشد. دیدار با گل‌گهر، سرآغاز بازی‌های سخت سپاهان در نیمه دوم نیم فصل دوم است. درواقع سپاهان اکثر بازی‌های سخت خود را از این هفته با جدال با تیم‌هایی مثل گل‌گهر، استقلال، پرسپولیس، فولاد و آلومینیوم تجربه می‌کند و باید دید برخلاف نیم‌فصل نخست، از جدال با این تیم‌ها سربلند بیرون می‌آید یا خیر.

در سوی دیگر گل‌گهری قرار دارد که پس از کسر آن هفت امتیاز توسط کمیته انضباطی، کاملاً از کورس مدعیان قهرمانی خارج شد و با توجه به حذف از جام حذفی، انگیزه خاصی برای ادامه رقابت‌ها نباید داشته باشد؛ اما با این حال نمایش خوب این تیم در دیدارهای قبل برابر پرسپولیس و استقلال ثابت کرد تیم پر ستاره امیر قلعه‌نویی، برای هر تیمی می‌تواند رقیبی خطرناک باشد. یکی از چهره‌های شاخص گل‌گهر در دیدارهای قبل، کسی نیست جز کی‌روش استنلی، مهاجم فصل گذشته سپاهان که با این تیم خاطرات خوشی دارد و فردا باید رو در روی تیم سابق خود قرار گیرد.

از زاویه‌ای دیگر، دیدار با گل‌گهر برای سپاهان می‌تواند یک شبیه‌سازی خوب برای مصاف با رقبای آسیایی باشد. سپاهان در کمتر از یک ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌هایی مثل الدحیل و پاختاکور رقابت کند و جدال با تیمی مثل گل‌گهر شاید بهترین دیدار تدارکاتی پیش از این رقابت‌ها قلمداد شود.

سپاهان در حالی به مصاف گل‌گهر می‌رود که با ۴۱ امتیاز در رتبه سوم جدول حضور داشته و با تیم دوم جدول هفت امتیاز اختلاف دارد. مس رفسنجان نزدیک‌ترین تعقیب کننده سپاهان است که با شش امتیاز کمتر در رده چهارم حضور دارد. بعد از مس، گل‌گهر سیرجان -رقیب فردای سپاهان-، با ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارد.

در سپاهان به نظر می‌رسد همچنان مسعود ریگی، حسن شوشتری، جلال‌الدین علی‌محمدی و یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت غایب باشند؛ اما شهریار مغانلو با گذراندن یک جلسه محرومیت می‌تواند سپاهان را مقابل گل‌گهر همراهی کند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، محمدرضا مهدی‌زاده، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی گل‌گهر:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، علی اصغر عاشوری، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، سعید صادقی، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی

کد خبر 561856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.