توزیع ۵۶ تن شکر به قیمت ۱۴,۵۰۰ تومان تا شب عید

مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی از پانزدهم اسفندماه، گفت: تا قبل از پایان سال ۵۶ تن شکر به قیمت ۱۴,۵۰۰ تومان در این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر مسعود شهبازی امروز _دوشنبه، بیست‌وسوم اسفندماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه در حال حاضر کمبود کالای اساسی در شهرستان نداریم، اظهار کرد: ۵۶ تن شکر به قیمت ۱۴,۵۰۰ تومان تا شب عید توزیع می‌شود، ۳۱ تن برنج تایلندی به نرخ ۱۲۵۰۰ تومان؛ ۳۱ تن برنج هندی به نرخ ۱۸,۵۰۰ تومان و ۵۰ تن برنج تایلندی غیر سهمیه‌ای برای شهرستان دریافت و توزیع شد.

وی با اشاره به تعیین هشت مرکز عرضه فروش میوه در شهرستان به نرخ تنظیم بازار، افزود: پس از مشخص شدن قیمت، میوه به قیمت دولتی در شهرهای گلپایگان، گوگد؛ گلشهر، روستای فقستان و سعیدآباد عرضه می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مراکز عرضه کالا از پانزدهم اسفندماه در این شهرستان، افزود: ۱۰۳ مورد بازرسی و نظارت در این مدت انجام دادیم و تخلفاتی مانند عدم درج قیمت و گران فروشی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی از اجرای گشت ویژه از بیست‌وهشتم اسفندماه در شهرستان گلپایگان خبر داد و افزود: در تعطیلات نوروزی به منظور جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی و کشاورزی با همکاری منابع طبیعی، شهرداری‌های سه شهر و سایر دستگاه‌های مربوطه به مشترک در سطح شهرستان گشت انجام می‌شود.

کد خبر 561847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.