مدیران در جذب اعتبارات تملک دارایی تلاش کنند

فرماندار گلپایگان با تاکید بر اینکه باید پیش‌بینی لازم برای ورود مسافران به شهرستان فراهم شود تا غافلگیر نشویم، گفت:مدیران ادارات در جذب اعتبارات تملک دارایی استان و شهرستان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز _دوشنبه، بیست‌وسوم اسفندماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان با تأکید بر حضور مدیران در جلسات فرمانداری، اظهار کرد: حضور مدیران در جلسات موجب تصمیم‌گیری بهتر و سریع در اجرای کارها می‌شود.

وی با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام در پارک لاله گوگد و دره شهیدان ساماندهی نشده است، گفت: اعزام اردوهای راهیان باید از سر گرفته شود.

فرماندار گلپایگان با تاکید بر اینکه مدیران نباید در مسائل قضائی ورود پیدا کنند، برخی مدیران پس از اجرای حکم صادره از سوی دادگستری، نامه اعلام نظر می‌فرستند، ادامه داد: موضوعات اداری عمومی است و مدیران حق رضایت دادن ندارند؛ دخالت مدیران پیگرد قانونی دارد.

وی با تأکید بر خود حفاظتی ادارات، افزود: طبق مصوبه شورای امنیت کشور حفظ و حراست از اداره در وظیفه مدیر است و مدیران باید نسبت به نصب دوربین و حفاظ در ایام نوروز اقدام کنند.

عسگری با بیان اینکه هنوز جامعه درگیر بیماری کرونا است، افزود: ممکن است وضعیت قرمز شود، لذا فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه باید پیش‌بینی لازم برای ورود مسافران به شهرستان فراهم شود تا غافلگیر نشویم، گفت: مدیران در موقع خروج از شهرستان باید جانشین خود را به فرمانداری معرفی کنند.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه این شهرستان از مناطق ممنوعه برای پذیرش اتباع خارجی است، افزود: به‌کارگیری اتباع خارجی باید با هماهنگی شورای تأمین انجام شود، همچنین مدیران ادارات در جذب اعتبارات تملک دارایی استان و شهرستان تلاش کنند تا یک ریال از اعتبارات شهرستان برگشت داده نشود.

وی تصریح کرد: در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال ضمن جذب سرمایه گذار باید اشتغال موجود حفظ شود.

عسگری با بیان اینکه تغییر در ادارات یک امر عادی است، گفت: تصمیم نهایی را در انتخاب مدیران جدید می‌گیرم، لذا انتظار می‌رود به دنبال تغییر مدیران حاشیه‌سازی نشود.

کد خبر 561843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.