لزوم نظارت بیشتر در سد کوچری برای جلوگیری از غرق‌شدگی

رئیس دادگستری گلپایگان گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم، به‌کارگیری پاکبان در پارک‌های شهر، ساماندهی روشنایی محورهای مواصلاتی، نظارت مستمر بر بوم‌گردی‌ها و مکان‌های گردشگری شهرستان انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نجفعلی علیان امروز _دوشنبه، بیست‌وسوم اسفندماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه کشیک ادارات در تعطیلات نوروزی برقرار باشد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را به منظور تأمین رفاه و آسایش مسافران نوروزی به‌کار گیرند تا مسافران از سفر به گلپایگان خاطره خوشی داشته باشند.

وی با تأکید بر گشت مستمر در اطراف سد کوچری به منظور جلوگیری از غرق شدگی، افزود: به منظور پیشگیری از وقوع جرم، بکارگیری پاکبان در پارک‌های شهر، ساماندهی روشنایی محورهای مواصلاتی، نظارت مستمر بر بوم گردی‌ها و مکان‌های گردشگری شهرستان انجام شود.

رئیس دادگستری گلپایگان گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی و کشاورزی در تعطیلات نوروز، گشت مشترک بین دستگاهی راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حوادث ترافیکی در شهرستان، نمایندگی‌های بیمه حق خسارت تصادفات را در وقت مقرر پرداخت کنند تا علاوه بر بسته شدن پرونده تصادف، مسافران نیز معطل نشوند.

۷ اقامتگاه بوم گردی گلپایگان پذیرای مسافران

مصطفی قانونی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان در خصوص طرح استقبال از بهار میراث فرهنگی این شهرستان، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد نوروزی، از مکان‌های گردشگری و اقامتگاه مسافران در شهرستان گلپایگان بازدید می‌شود.

وی گفت: در سطح شهرستان ۷ اقامتگاه بوم گردی، دو هتل و ۱۰ خانه مسافر و یک مهمانسرا با ظرفیت پذیرش ۳۰۰ مسافر به صورت شبانه روزی وجود دارد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان گفت: نصب المان، آذین‌بندی شهر، جشنواره استقبال از بهار توسط شهرداری گلشهر، نصب کانکس راهنمای گردشگری در ورودی‌های شهر، ایجاد پایگاه گردشگری در منطقه تِیمره در راستای استقبال از نوروز در این شهرستان انجام می‌شود.

کد خبر 561836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.