جهاد تبیین  یک فریضه برای سازمان تبلیغات اسلامی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به "جهاد تبیین" گفت: این جهاد را برای سازمان تبلیغات اسلامی یک فریضه و تکلیف عنوان کردیم که تحقق آن برای ما یک فلسفه وجودی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی در نشست مجمع مدیران سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: نمایشگاهی بزرگ در حوزه رصد فرهنگی و ناظر بر جبهه فرهنگی متخاصم در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد؛ تعامل سازمان تبلیغات اسلامی با شهرداری‌های کلان‌شهرها، رسانه ملی، آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزایش‌یافته و در حوزه محتوای تبلیغاتی، ارتباط موثرتری با این نهادها انجام‌گرفته است.

وی افزود: ۵۰ مدرسه صدرا در سال‌جاری به مجموعه این مدارس افزوده شده است و با بدنه فعال دانش آموزی نیز ارتباط‌های خوبی برقرار شده است، در حالی که ارتباط ما با ۵۰ دانشگاه مهم کشور و تشکل‌های فعال و پیشرو دانشگاهی نیز تقویت‌شده است، همچنین ارتباط با طلبه‌های جوان، تعامل با اهل سنت و برگزاری مهرواره های محله همدل، اوج و هوای نو از دیگر فعالیت‌های خوب و تأثیرگذار سازمان تبلیغات در سال جاری بوده است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های حوزه هنری به‌ویژه تولید چهار فیلم سینمایی در سال جاری و با تأکید بر تقویت این نوع فعالیت‌ها، گفت: توقع از حوزه هنری برای سال آینده افزایش‌یافته است.

قمی با اشاره به جهاد تبیین، این جهاد را برای سازمان تبلیغات اسلامی یک فریضه و تکلیف عنوان کرد و افزود: تحقق جهاد تبیین برای ما یک فلسفه وجودی است و تلاش برای محقق شدن جهاد تبیین یک ضرورت است.

وی بابیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی مخاطب مستقیم فرمایش رهبری در مورد جهاد تبیین است، اضافه کرد: این تکلیف علاوه بر اینکه برای ما یک وظیفه است و برای ما فرصت مغتنمی محسوب می‌شود تا بتوانیم تمام توان خود را در این زمینه به خط کنیم؛ تاکنون هر کاری که انجام دادیم، تنها گرم شدن برای مسابقه بود، زیرا ما در یک جنگ تبلیغاتی هستیم و اکنون وقت مسابقه است، موضوع جهاد تبیین، مسئله اول انقلاب اسلامی است و باید همه توان خود را برای تحقق آن به‌کار ببریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: باید همه باهم عهد ببندیم که این فرمایشات رهبری در مورد جهاد تبیین بر زمین نماند و برای عمل به آن نیازمند آرایش جنگی هستیم چراکه مدتها است ناقوس جنگ تبلیغاتی دشمن به صدا در آمده است.

کد خبر 561823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.