پروژه کیف پول بیت کوین مجهز به اسکنر اثر انگشت می‌شود

بر اساس به‌روزرسانی جدید، محصول آینده کیف پول بیت‌کوین جک دورسی برای امنیت بیشتر به دستگاه‌های حس‌گر اثر انگشت مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت Block متعلق به جک دورسی، که قبلاً با نام Square شناخته می‌شد، برای اولین بار تابستان گذشته برنامه‌های خود را برای توسعه کیف پول اعلام کرد. در یک به‌روزرسانی جدید، تیم سازنده کیف پول بیت کوین اعلام کرد که این پروژه شامل سخت‌افزار و یک برنامه تلفن همراه می‌شود تا مشتریان بتوانند اولویت‌های خود را از نظر راحتی و امنیت تعیین کنند.

پروژه کیف پول بیت کوین مجهز به اسکنر اثر انگشت می‌شود

در به‌روزرسانی جدید، پروژه اشاره می‌کند که داده‌های حسگر اثرانگشت هرگز از دستگاه سخت‌افزاری خارج نمی‌شوند.

برای تراکنش‌هایی که نیاز به استفاده از سخت‌افزار کیف پول دارند، می‌خواهیم مشتریانمان بتوانند قفل کیف‌های خود را به‌طور امن، اما با سهولت باز کنند. ترکیبی جدید که از لحاظ تاریخی در بازار وجود نداشته است. ما معتقدیم که پین‌ها، گذرواژه‌ها و عبارات اولیه با توجه به راه‌حل‌هایی که افراد عادی باید ایجاد کنند، گیج‌کننده هستند و اغلب ایمن نیستند.

هر فناوری احراز هویت با چالش‌هایی همراه است. ما از امنیت در برابر سرقت یا استفاده نادرست که داده‌های حسگر اثرانگشت فراهم می‌کند، آرامش خاطر ناشی از عدم نیاز به به خاطر سپردن پین، و سهولت قرار دادن انگشت روی حسگر به جای کار کردن با دکمه‌های کوچک و دکمه‌های مستعد شکست در صفحه‌ای که خواندن آن دشوار است، هیجان‌زده هستیم.

کد خبر 561821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.