استیو وزنیاک: بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، هم بنیانگذار اپل، دیدگاه خود را در مورد رمزارزها در مصاحبه ای در Wild Ride با پادکست Steve-O که هفته گذشته منتشر شد، به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزنیاک با به اشتراک گذاشتن تجربه سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین شروع کرد: من در ابتدا مقداری بیت کوین خریدم تا بگویم چگونه با این چیز جدید بازی می‌کنید؟ چگونه چیزی را آنلاین می خرید؟ من آن را درک کردم چگونه چیزهایی را در کشورهای دیگر خریداری می‌کنید و چگونه برای یک دونات در کشور دیگری هزینه می‌کنید؟ چگونه دستگاه خودپردازی را پیدا کنید که روی بیت کوین شما کار کند؟ من می‌خواهم همه چیز را آزمایش کنم و یاد بگیرم.

وی در ادامه توضیح داد: سپس بیت کوین بسیار بالا رفت. خب من ترسیدم و تمام بیت کوینم به جز یک بیت کوین را فروختم.

وزنیاک توضیح داد که هدف او این است که به اندازه کافی بازی کند، با آنها آزمایش کند، اما از آن پول دربیاورد. با این حال، او خاطرنشان کرد: دو بار با افزایش یافتن بیت کوین درآمد کسب کرده است.

بنیانگذار اپل به پیش بینی قیمت بیت کوین ادامه داد: اخیراً فکر می‌کنم بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. او توضیح داد: فقط نمی‌دانم این احساس را از کجا دریافت می‌کنم. من نمی‌توانم هیچ تحلیلی را در آن قرار دهم. من واقعاً آن را از این همه علاقه احساس می‌کنم. علاقه به کریپتو بسیار زیاد است. وزنیاک همچنین فاش کرد که اخیراً مقداری سرمایه در یک کیف پول آنلاین در صرافی رمز ارز کوین بیس گذاشته است.

کد خبر 561818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.