رکورد آقای خاص با پیروزی‌های لحظه آخری

گل‌های لحظه آخری نشان می‌دهد آقای خاص سرانجام موفق شده است به هدف اصلی خود در تیم رم دست پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، رم کم کم و روز به روز موفق شده به چیزی که استحقاق آن را داشت برسد و ذهنیتی که ژوزه مورینیو به دنبال آن بود، سرانجام در این تیم و بازیکنانش شکل گرفت.

شروع ژوزه مورینیو، آقای خاص فوتبال در تیم رم اصلاً ًخوب نبود و نتایج ناامید کننده وی باعث شد تا حتی برخی از هواداران این تیم امیدوار باشند اخراج شود. مورینیو بارها و بارها در نشست‌های مطبوعاتی بازیکنانش را نقد کرده و آن‌ها را فاقد روحیه جنگندگی توصیف کرده بود.

با این حال جالوروسی در نهایت همان طرز فکر مربی خود را به رقبا نشان داد و توانست به گل‌زن‌ترین تیم سری " آ " در وقت‌های تلف شده تبدیل شود، گل زدن در لحظات پایانی لزوماً یک امتیاز مثبت محسوب نمی‌شود، اما می‌تواند برای تیمی که مورینیو به دنبال ساختنش بود، یک نشانه باشد.

تیم رم روز گذشته نیز به لطف گل دیرهنگام لورنزو پلگرینی از روی نقطه پنالتی توانست یک امتیاز مقابل اودینزه به دست آورد. این ششمین گل رم در وقت‌های تلف شده در این فصل بود. هیچ تیمی در سری آ تا به حال موفق نشده بیشتر از رم در وقت‌های تلف شده گلزنی کند.

اگرچه جالوروسی در حال حاضر هشت امتیاز با یوونتوس رده چهارمی فاصله دارد، با این حال رسیدن به ذهنیتی که مورینیو در تلاش برای ساخت آن بود، می‌تواند رم را از مخمصه بیرون بکشد. پایتخت‌نشینان امیدوارند با کسب نتایج خوب در ادامه فصل به جایگاه کنونی یووه رسیده و سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند.

مورینیو قراردادی سه ساله با رم امضا کرده است و پیش از این هم اعلام کرده بود که برنامه بلندمدتی دارد تا با این تیم قهرمان سری آ شود. اگرچه از زمان پیوستن او به المپیکو، هیچگاه آن‌ها نزدیک به صدرنشینی مطلق نبوده‌اند، اما ذهنیت برنده می‌تواند مورینیو را در سال‌های آتی به اهدافش برساند.

کد خبر 561811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.