لشگر مصدومین آلگری پیش از دیدار برابر ویارئال

یوونتوس در حالی به استقبال بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رود که چندین بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تیم یوونتوس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال خواهد رفت. بانوی پیر امیدوار است علی رغم مصدومیت متعدد بازیکنانش، راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

کادر پزشکی یوونتوس و سایت رسمی این باشگاه اعلام کرده است که دو ستاره مهم بیانکونری یعنی جورجو کیلینی و پائولو دیبالا در دیدار برابر ویارئال در دسترس هستند، اما لئوناردو بونوچی احتمالاً این بازی را از دست خواهد دارد.

در حال حاضر باشگاه یوونتوس چندین مصدوم را در ترکیب خود دارد و بازیکنانی مانند دیبالا و کیلینی نیز در بازی‌های اخیر این تیم قادر به حضور در ترکیب نبوده‌اند. مصدومیت ممکن است کار را برای شاگردان آلگری سخت کند، آن هم در شرایطی که بازی رفت با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

فدریکو کیه‌زا و کایو ژورژ دو بازیکنی هستند که به طور قطع یوونتوس را همراهی نمی‌کنند؛ این دو بازیکن از ناحیه زانو مصدوم شده‌اند و به احتمال فراوان تا پایان فصل قادر به همراهی تیم خود نیستند. همچنین آلگری هفته گذشته اعلام کرد که وستون مک کنی به دلیل آسیب دیدگی مچ پا احتمالاً در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ به میادین بازخواهد گشت.

جورجو کیلینی، لئوناردو بونوچی، پائولو دیبالا و دنیس زکریا دیدار شنبه یووه در سری آ مقابل سمپدوریا را از دست دادند، اما پیش‌بینی می‌شود که کیلینی و دیبالا به بازی برابر نماینده اسپانیا در لیگ قهرمانان برسند.

به دلیل بحران یووه در خط دفاعی و غیبت بونوچی به خاطر مصدومیت، احتمالاً شاهد حضور کیلینی در ترکیب اصلی یوونتوس باشیم، با این حال آلگری ممکن است دیبالا را از ابتدا درون زمین قرار ندهد و این بازیکن آرژانتینی به عنوان یار تعویضی به مسابقه بیاید.

بونوچی، دفاع ایتالیایی یووه قبل از بازی خانگی بعدی تیمش مقابل سالرنیتانا نمی‌تواند به زمین بازی برگردد، با این وجود کیلینی و بونوچی که هر دو مدافعان اصلی تیم ملی ایتالیا نیز محسوب می‌شوند، برای بازی‌های پلی‌آف جام جهانی در دسترس خواهند بود و مانچینی می‌تواند از این بازیکنان استفاده کند.

کد خبر 561809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.