پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ اسفند ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی یک رفتار نوسانی با میزان تغییرات اندک را برای بازار سه شنبه خواهیم داشت، در صورت تغییرات مثبت پیش بینی می‌شود که نمادهای گروه معدنی، بانکی و پالایشی بتوانند تحرکات مثبتی را از خود به جای بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به پایان سال نزدیک می‌شویم و برخی از فعالان بازار سرمایه در روزهای اخیر اقدام به فروش دارایی خود به منظور خریدهای شب عید، نقد بودن در روزهای تعطیل و یا تبدیل به صندوق‌های سرمایه گذاری تا پایان تعطیلات عید می‌کنند به هر روی در این روزها شاهد ورود پول سنگین به بازار نخواهیم بود.

پیش‌بینی می‌شود رفتار دو روز انتهایی بازار سرمایه مانند امروز باشد، بازاری کم نوسان و با تغییرات اندک و پیش بینی می‌شود که بازار فردا کمی به سمت روند مثبت نیز حرکت کند زیرا افرادی که نیاز به دریافت وجه نقد برای پایان سال داشتند، امروز اقدام به فروش کردند و بازار فردا می‌تواند در سمت عرضه کننده‌ها ضعیف‌تر باشد، اما در قسمت خریداران نیز احتمال وجود خریداران قدرتمند کم است.

پیش‌بینی یک رفتار نوسانی با میزان تغیرات اندک را برای بازار سه‌شنبه خواهیم داشت، در صورت تغییرات مثبت پیش‌بینی می‌شود که نمادهای گروه معدنی، بانکی و پالایشی بتوانند تحرکات مثبتی را از خود به جای بگذارند.

کد خبر 561793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.