توسعه برنامه‌های فرهنگی شهر با مشارکت هیئت‌های مذهبی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فرخ‌شهر از مشارکت هیئت‌های مذهبی در اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی خبر داد و گفت: مشارکت هیئت‌های مذهبی، زمینه توسعه برنامه‌های فرهنگی را در شهر فراهم می‌کند.

صادق ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورای شهر، تقویمی آماده کرده که مناسبت‌های ملی‌مذهبی را در آن گنجانده و محوریت برنامه‌هایی که قرار است برگزار شود با این کمیسیون است؛ اما مسئولیت برگزاری آن را به هیئت‌های متفاوت اختصاص می‌دهد.

وی افزود: برنامه جشن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان نیز برگزار شد که مجری این برنامه هیئت مذهبی "نورهل‌العطا" خواهران و دارالقرآن فرخ‌شهر بود، البته اعتبار ۱۰ میلیون تومانی برای این برنامه مشخص شده بود که مقداری از آن توسط هیئت مذهبی "نورهل‌العطا" تأمین شده است و سایر هیئت‌های مذهبی فرهنگی نیز برای اجرای برنامه‌های مناسبتی می‌توانند در حد توان مالی خود مشارکت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر فرخ‌شهر با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای عموم شهروندان در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: در مجموع این برنامه‌ها برای مشارکت و افزایش فعالیت مساجد، حسینیه‌ها، پایگاه‌های بسیج به ویژه فعال کردن هیئت‌هایی که فعالیت کمتری دارند مد نظر است؛ زیرا باعث پررنگ‌تر شدن اقدامات فرهنگی و مذهبی در شهر می‌شود.

کد خبر 561789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.