مصدومیت ۴۵ نفر در پی حوادث چهارشنبه‌سوری سال گذشته

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث استان اصفهان گفت: ۴۵نفر در جریان حوادث چهارشنبه پایان سال گذشته مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند که از این تعداد ۲۰مورد سوختگی، ۹مورد بریدگی، ۹مورد خراشیدگی و یک مورد قطع عضو بوده است.

فرهاد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در جریان حوادث چهارشنبه پایان سال گذشته، درمجموع ۴۵ نفر در استان اصفهان مصدوم شدند و به بیمارستان‌های سطح استان مراجعه کردند یا توسط واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع این افراد ۳۳ نفر مرد و ۱۲ نفر زن بودند، افزود: سال گذشته حوادث رخ داده برای مصدومان چهارشنبه‌سوری در استان اصفهان شامل ۲۰ مورد سوختگی، ۹ مورد بریدگی، ۹ مورد خراشیدگی و یک مورد قطع عضو بوده است.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث استان اصفهان تصریح کرد: در این حوادث ۱۶ مورد آسیب به دست، ۱۷ مورد آسیب به چشم، هشت مورد آسیب به سر و گردن و شش مورد جراحت پا به ثبت رسیده است.

وی با اعلام آماده‌باش اورژانس در حوادث احتمالی، خاطرنشان کرد: شهروندان با توجه به حوادث و آسیب‌های ناشی از استفاده مواد محترقه از انجام هرگونه رفتار مخاطره‌آمیز پرهیز کنند تا آغازی زیبا و دور از اندوه و حسرت برای خود، خانواده و سایر هموطنان در نوروز ۱۴۰۱ رقم بزنند.

کد خبر 561783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.