اولویت برای نماینده ورزشکاران با دهقان بود/ از عمادحسینی عذرخواهی می‌کنیم!

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درخصوص حواشی مجمع انتخاباتی کوهنوردی، صعودهای استان و جابه‌جایی دهقان و حسینی در مجمع توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز در ساعات اخیر، مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی برگزار شد و علیرضا بوژمهرانی با کسب ۲۵ رأی از ۳۱ رأی مأخوذه ریاست این هیئت را برای چهار سال برعهده گرفت. پیش از برگزاری مجمع فوق موضوع جابه‌جایی عماد حسینی و امین دهقان درست شب قبل از برگزاری آن، حواشی عجیبی را برای مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای استان رقم زد. این در حالی است که امین دهقان می‌توانسته به عنوان نماینده باشگاه در مجمع حضور داشته باشد اما این اتفاق نیفتاده است.

شب گذشته عماد حسینی با انتشار پست‌هایی در اینستاگرام از این جابه‌جایی، پرده برداشت و نوشت: «قرار بود ساعت ۱۱ به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع هیئت کوهنوردی جهت انتخاب رئیس هیئت حضور داشته باشم ولی شب قبل از مجمع به صورت ناگهانی با توجه به نظر رئیس اداره کل ورزش و جوانان بنده نماینده ورزشکاران (نایب قهرمان جهان و آسیا) با ورزشکار دیگری که به عنوان نماینده باشگاه‌ها در مجمع حضور داشت جایگزین شدم. بنده فقط جهت آرامش برگزاری مجمع و احترام به مدیر کل اداره ورزش و جوانان سکوت خواهم کرد.»

در ادامه تصاویر منتشر شده از صفحه رسمی عماد حسینی در اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

الویت برای نماینده ورزشکاران با دهقان بود/ از عماد حسینی عذرخواهی می‌کنیم

الویت برای نماینده ورزشکاران با دهقان بود/ از عماد حسینی عذرخواهی می‌کنیم

برای حضور به عنوان نماینده ورزشکاران، الویت با دهقان بود!

در همین خصوص سید محمد طباطبایی رئیس اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان با اشاره به خط خوردن نام عماد حسینی و جایگزینی امین دهقان در مجمع هیئت کوهنوردی و صعودهای استان اصفهان، اظهار کرد: امین دهقان به عنوان نماینده باشگاه‌ها در لیست مجمع اضافه شده بود. اما با توجه به اینکه صعود وی برای اولین بار در تاریخ ورزش استان اصفهان رخ داده بود و نامش به عنوان یک ورزشکار شاخص مطرح می‌شد. با توجه به رایزنی که توسط شخص دهقان انجام شده بود تا در جایگاه ورزشکار در مجمع حضور داشته باشد، الویت با دهقان بود که به عنوان ورزشکار افتخار آفرین استان اصفهان حضور داشته باشد. البته از عماد حسینی عذرخواهی می‌کنیم. با توجه به شرایطی که پیش آمد با مشورت رئیس فدراسیون به عنوان رئیس مجمع و متقاعد شدن ایشان مبنی بر شاخص بودن دهقان، تصمیم بر این شد تا وی در مجمع در جایگاه نماینده ورزشکاران و قهرمانان بنشیند.

کد خبر 561749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.