تمهیدات آتش‌نشانی کرج برای چهارشنبه‌سوری

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از استقرار ۱۰۰ خودروی عملیاتی در نقاط مختلف این شهر و ایستگاه‌های آتش‌نشانی در روز چهارشنبه سوری خبر داد.

جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج برای چهارشنبه پایانی سال، اظهار کرد: این سازمان دارای ۳۲ ایستگاه فعال و ۵۲۰ نیروی عملیاتی است که در هر شیفت به‌طور میانگین ۱۶۰ نیرو آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

وی در ادامه افزود: روز چهارشنبه‌سوری علی‌رغم ۱۶۰ نیروی عملیاتی که در شیفت هستند، ۱۷۰ نیروی عملیاتی نیز خارج از شیفت برای استقرار میان مردم حاضر خواهند بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه ۱۰۰ خودروی عملیاتی برای استقرار در نقاط مختلف شهر و ایستگاه‌های آتش‌نشانی در روز چهارشنبه‌سوری پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: به ازای هر خودرو سه نیروی عملیاتی در این روز حضور خواهند داشت تا تمام نقاط شهر پوشش داده شود.

وی تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج علاوه بر اینکه تمام سطح این شهر را در روز چهارشنبه‌سوری پوشش می‌دهد، آماده همکاری با سایر شهرهای اقماری است.

جمشیدی از هماهنگی با چهار دستگاه خدمات‌رسان هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای همکاری در عملیات‌های چهارشنبه‌سوری خبر داد و خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، امیدواریم شاهد هیچ‌گونه اتفاقی در این شب نباشیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌هایی با موضوع پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری در نقاط مختلف شهر، گفت: این مراسم‌ها در پنج شب متوالی در اسلام آباد، مهرشهر و عظیمیه برگزار شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تاکید کرد: حوزه آموزش سازمان آتش‌نشانی با برگزاری مسابقاتی برای کودکان در راستای فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از خطرات احتمالی چهارشنبه‌سوری اقدام کرده است.

کد خبر 561701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.