یک نقره و یک برنز حاصل کار بوکسورهای ایران

تیم‌ملی بوکس نوجوانان و جوانان ایران با یک مدال نقره و یک برنز به کارشان در مسابقات قهرمانی آسیا پایان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز دهم تا بیست‌وسوم اسفندماه به میزبانی اردن برگزار می‌شود و پس از رقابت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران با سایر رقبا، کارشان در این تورنمنت به پایان می‌رسد.

تیم‌ملی نوجوانان بوکس ایران متشکل از مهدی کاظمی در وزن ۴۸ کیلوگرم، میلاد فلاحی در وزن ۵۷ کیلوگرم، سیدعلی‌اکبر میراحمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، علیرضا موسوی در وزن ۶۶ کیلوگرم، امیرمحمد خزایی در وزن ۷۰ کیلوگرم، سام استکی در وزن ۸۰ کیلوگرم و امیر اسماعیلی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور داشت.

در تیم‌ملی جوانان بوکس کشورمان نیز نیما بیگی در وزن ۵۴ کیلوگرم، علی‌اصغر افشاری در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرعباس کبودوند در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد پارسی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سینا مرتضوی در وزن ۶۷ کیلوگرم و ابوالفضل دانا در وزن ۸۰ کیلوگرم با حریفانشان رقابت کردند.

هدایت این نفرات نیز برعهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوند، مهدی طلوتی، ایمان طیبی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی بود.

در پایان رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و آسیا، در رده نوجوانان سیدعلی‌اکبر میراحمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال برنز و علیرضا موسوی در وزن ۶۶ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند و جوانان ایران نیز بدون کسب مدال به کارشان پایان دادند.

کد خبر 561659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.